Magazin Ayan

27 Apr

Dupa Esca, Andreea Marin, trebuia nu? si Raduleasca sa isi lanseze  ceva. Parca anul trecut la Constanta is facea inaugurarea marca Ayan, hainute pentru copii cool. Nu stiu, zic si eu..probabil ca parintii care isi imbracau copiii de la Zara si Benneton simteau nevoia de o schimbare.

Din intamplare, vineri 23 aprilie eram prin Baneasa si am prins lansarea magazinului “Picioru Gras Ayan”  la etajul 2 al celebrului mall:) Mihaela Radulescu era pe acolo desculta si incredibil de slaba frate! plus Zina Dumitrescu si alte persoane cunoscute (cred). 

Era ceva agitatie si nu am mai remarcat cine se batea pe haine de brand “romanesc”, insa aratau bogati cel putin. Apropo, sigla magazinului “Picioru’ gras” mi se pare total hidoasa si aiurea langa un nume atat de deosebit si frumos, Ayan la fel ca si pustiul, super simpatic.

Dar sa nu condamnam atata vreme cat Mihaela Radulescu chiar face ceva, toata admiratia ca se implica in tot felul de proiecte atat in folosul ei cat si al altora. Cat despre branduri si copii, eu am o parere mai..conservatoare.

6 Responses to “Magazin Ayan”

  1. Gaby 28 April 2010 at 10:19 pm #

    Brrr…urât nume. Poate are vreo semnificaţie specială pentru MR, căci altfel nu-mi explic de ce a băgat “picioru gras” în denumire.

  2. Andrei Lefter 29 April 2010 at 1:13 pm #

    Eu cred ca l-a intrebat pe pustiulica: “Ia zi mami cum vrei sa se numeasca magazinul?” si printisorul, intr-un acces copilaresc de imaginatie a raspuns simplu “picioru’ gras!” Si asa a ramas!😉

  3. Maddy 4 May 2010 at 12:34 pm #

    probabil pentru ca bebelusii au picioare grasute?
    anyway. daca ar fi sa`mi deschid o afacere ar fi ori haine de bebe, ori ceva pentru gravide, ori ceva legat de nunti/mirese. astea 3 categorii nu se mai uita cand vine vorba de aruncat bani si conteaza ca obiectul cumparat sa fie scump, ca sa se poata lauda cu el la prietene.

    • Lavy 5 May 2010 at 9:59 am #

      da, clar ai uitat de inmormantari:D

  4. ana 30 May 2010 at 11:38 pm #

    denumirea vine de la elan fostul sot care asa il alinta pe ayan fiul lor cand era mic deoarece avea picioare durduli.explicatia au dat-o mai demult.

    • Lavy 1 June 2010 at 9:49 pm #

      mersi d einfo..oricum, aiurea si poreclaŞ=

Leave a Reply

