KG in plus..la aeroport

24 Mar

Nu nu, nu am inceput cu chestii de slabit, diete, prostii. Nu ma pricep la asta! Vorbesc de kg bagajelor dupa shopping, dar si inainte de shopping! Probabil ca multa lume zboara cu low cost-ul si ar trebui sa stie ce restrictii exista in legatura cu acest aspect.

M-am suparat foarteee tare la ultima calatorie deoarece am fost surprinsa de atatea reguli stupide. Si culmea nu era vb ca nu mai zburasem eu cu avionul sa fiu asa luata prin surprindere prin socare. Mai nou la Wizz Air dupa ce oricum platesti bagajul de cala, greutatea maxima admisa este de DOAR 15 kg iar cel de mana 10.

Faza mai interesanta a fost ca bagajul nostru era de 16 kg din tara dar probabil ca fetele de la Baneasa au zis sa fie dragute si nu ne-au stresat. Astfel ca la intoarcere dupa no shopping aveam vreo 20kg. Si cum stateam eu linsitita am aflat de la un domn foarteee riguros ca avem voie doar 15! Si sa vedeti cum zburau sosetele prin aeroport:) Apoi dupa ce am burdusit toate bagajele prietenilor ni se spune ca poseta mea se considera bagaj de mana si ca neavand voie decat unul, trebuie sa bagam cumva si gentile in alte genti, pungi etc.

Ne-a salvat o punga de Carrefour:)) traiasca! In concluzie, intorsi acasa patiti, pentru a evita neplaceri viitoare, ne-am gandit sa limitam marimea geamantanelor, deci am achizitionat unele noi! 2 la 320 de lei, promo la o benzinarie!

Sunt foarte mandra de ele, acu sigur nu mai depasesc 15 kg! Less shopping, dar na! decat 15 euro/kg depasit…

Imi pare totusi rau de vechiul troller..maxim 24 kg cand s-a si rupt manerul:)

    

LATER EDIT: Astia de la Wizz ma calca pe nervi. Ani de zile era limita la bagaj 20kg, numai anul asta se facuse 15 kg pt ca acu sa fie 32kg!! adica un fel de nelimitat!! Bine ca mi-am luat si bagaje neincapatoare ;(

7 Responses to “KG in plus..la aeroport”

  1. Iulia 28 March 2010 at 10:42 am #

    Am troller ca cel din ultimele poze😀 :)). Ai avut ceva peripetii in vacanta :*

  2. Maddy 28 March 2010 at 7:45 pm #

    toate regulile sunt scrise pe site. e low cost, normal ca daca biletul e ieftin trebuie sa scoata bani din ceva si raman bagajele.
    masina e sfanta🙂 roadtrip!!!

  3. lavy 29 March 2010 at 3:39 pm #

    da, or fi dar daca pana atunci erau 20 de kg..cien s-a mai uitatt..legat de roadtrip, da, din Arad cred si eu..dar noi trebuie sa facem escala la Arad:))

  4. Maddy 29 March 2010 at 6:33 pm #

    avantajele de a locui langa granita🙂 hehe

  5. raluka 9 April 2010 at 3:05 pm #

    oooooooof!mi-am facut cei mai multi nervi in aeroport!!!!!!faza era k nu zburau dooooooar sosetele:))dar norocul meu este k sora mea m-a insotit si ea a”salvat”situatia si i-am donat vreo10kg!:))sotul meu imi tot zice…daca erai cu masina sigur nu mai aveai loc nici sa conduci..ce mi s-a parut mie strigator la cer:)))este k trolerul meu gol cantarea vreo4din start:))ceva mai mare ca cel din imagine..dar din acelasi material!!!:))

    • Lavy 9 April 2010 at 11:19 pm #

      dap…”sosetele”..intelegi tu:)

  6. Andra 17 June 2010 at 3:05 pm #

    Asta e cel mai naspa. Nu poti sa faci cumparaturi ca lumea ca te trezesti ca bagajele sunt prea grele si ai probleme la aeroport. Cu masina e cel mai bine, indesi cat intra. :))

Leave a Reply

