Regina Maria, partea buna

21 Jun

Pentru ca am scris in urma cu cativa ani un articol super defaimator la adresa acestei companii, dupa intamplarile din ultima perioada, m-am simtit prost ca nu am scris si despre lucrurile pozitive!

Deci, iata acest articol vine sa spele putin pacatele atator ani de mici amintiri neplacute la Regina Maria.

Da, sunt abonata de atunci, de demult la ei, si cu 2 sarcini, chiar am folosit serviciile lor: sunt complete (analize, ecografii, radiografii, consulturi etc), sunt civilizate, personalul medical este dragut daca nu chiar si competent. Am si medicul de familie si gincologul la ei si Slava Domnului, sunt super: apreciez deschiderea si intelegerea cu care te mai baga si printre programari, iti mai raspund la sms, la mail sau alte mijloace moderne de comunicare.

Pe de alta parte, astazi am vazut ca le si pasa de tine ca si pacient. Avand de facut niste analize mai nasoale, evident ca mi s-a facut rau. Va spun ca au venit asistentele din 10 in 10 minute sa ma verifice, m-au lasat sa stau intr-un salon in pat, au chemat chiar si un doctor sa vina sa vorbeasca cu mine sa nu ma sperii. Mi-au umplut sticluta cu apa de cateva ori, mi-au fact rost si de ceva de mancare intr-un final:)

Va spun sincer ca asa ceva nu mi s-a mai intamplat. Asa ca iata din cauza unei doamne asistente, astazi dupa n ani, am scris din nou pe blog un mare multumesc.

 

One Response to “Regina Maria, partea buna”

  1. Rapidistu 21 June 2016 at 1:29 pm #

    WOW!

Leave a comment