Cu si despre roll-oane

13 Jan

Acum daca nu mai merg la shopping de haine, am timp sa va povestesc despre diverse produse cosmetice pe care le-am incercat cu mai mult sau mai putin succes. Pe langa sampoane care sunt obsesia mea de ani de zile, mai am inca una, cu deodorantele de tip roll-on. De ce roll on? pai pentru ca spray-ul imi irita pielea iar stick-ul mi se pare scarbos:(

So, ce mai ramane este un antiperspirant cu bila:) Daca stau sa ma gandesc bine, am incercat cateva de-a lungul vremii si e ciudat ca singurul care parca a fost cat de cat ok, era unil ieftin marca Adidas… Ultima achizitie, desi a fost scumpa si de firma si din farmacie, degeaba, zici ca te dai cu apa, nu are niciun efect. Se numeste Sensibio de la Bioderma, si a costat 28 de lei la Belladona. Cine stie cat o fi la vreun Helpnet….

Alte produse proaste (intelegeti care mie nu mi-au mers bine deloc): Garnier Mineral pe care l-am aruncat sincer, asa de varzet era, Nivea pearls, Dove original, Oriflame (unul cu verde), Amway care desi era laudat, eu n-am rezistat cu el mai mult de 2 zile, Rexona…

Regret ca nu am si recomandari, poate mi le faceti voi. Eu sunt dispusa sa incerc, doar viata e lunga:)

amway dove   imagesVIMQ6TBBnivea garnieroriflame sensibio

2 Responses to “Cu si despre roll-oane”

  1. Jade 13 January 2014 at 9:24 am #

    Mie imi place Mitchum. Acum daca e o problema mai mare cu transpiratia and co. se poate trece usor la antiperspirantele speciale, gen Perspirex sau Maxim.

    • Lavy 25 January 2014 at 7:58 am #

      unde se gaseste? nu am auzit de acest brand, mitchum.

Leave a Reply

