BRD – cea mai de rahat banca din RO

18 Aug

Nu scriu eu din astea pe blog dar prea m-am enervat de data asta! Si daca tot am unde sa ma plang, macar de reclama negativa ca la serviciul clienti raspunde ciuciu la astia.

Situatie ipotetica: vrei sa iti inchizi contul cu card la BRD. Solutia? IMPOSIBILA mai ales daca te-a pus dracu sa te mai si mariti.

Daca mai ai norocul sa apelezi cu incredere la agentia deschisa si in weekend si de sarbatori, adica cea din Auchan, se cheama ca esti chiar fraier. Pai de ce? Dupa ce stai la coada 30 de minute, fara exagerare, afli cu stupoare ca nu se poate face nicio modificare in sistemul lu peste daca nu ai toate datele updatate corect. Adica mai exact, eu nu pot sa-mi inchid contul si cardul cu numele inscrise in ele, ci trebuie sa le updatez. Ok, no problem, am buletinul. Nu, trebuie certificatul de casatorie si sa revin pt inchiderea cardului in cateva zile cand se updateaza sistemul. De fapt noi suntem in sec 21 si toate info se updateaza instant dar nu si la BRD.

Ma duc acasa, revin cu o copie dupa certificatul de casatorie, doar doar sa avansez si eu cu formalitatile. Nimic, ca de ce nu am adus documentul in original, ca daca e fals, ca ea de unde sa stie ca e actul original, adica eu ca sa-mi inchid un cont falsificam acte, incusiv buletinul care avea acelasi CNP, logic! Nu mai spun ca a trebuit sa completez si o cerere de updatare date si pe care a trebuit sa-mi dau inclusiv jobul, telefonul, adresa si celelalte info din nou, desi nu se schimbasera!

Si daca treceam de marele pas, veneam in alta zi sa imi inchid cardul si apoi peste o luan sa imi inchid contul…cred ca pana la anul o sa reusesc! Oricum e jenant sa fii obligat de o firma sa iti faci cont la o anumita banca doar pt a-ti putea primi salariul…

Si acum 5 ani cand tot asa m-am dus de 3 ori la banca sa-mi inchid contul am zis ca-i intamplare…

 

One Response to “BRD – cea mai de rahat banca din RO”

  1. bebelusha 25 September 2011 at 4:35 pm #

    Subscriu…mie mi-a luat 1 an sa-mi inchid contul la BRD. Culmea enervarii la mine a fost cand dupa ce mi-am predat cardul si (evident) mi-au spus sa vin peste cateva zile cand se updateaza sistemul, mi-au spus ca trebuie sa predau cardul…un alt card pe care mi l-au facut ei intre timp, din ce motiv nu pot sa pricep. Si uite asa a trecut un an cu drumuri, enervari, si in tot acest timp mai plateam si comision de administrare.

Leave a Reply

