Top 10 produse cosmetice

13 May

In sfarsit o leapsa misto! Primita de la Maddy, o fata bineinteles. ..mda, suntem tari:)cosmetice

Imi facusem si o lista…

1. Crema de fata Avene

2. Crema de fata Ives Rocher

3. Perle bronzante Avon(necesita o schimbare totusi..vreo sugestie?)

4+5.  Crema de maini si balsam de buze Ives Rocher.

6. Crema de corp Nivea albastra cu ulei de migdale

7. Mascara Lancome.

8. Lac transparent de unghii…oricare.

9. Parfum..diferit de fiecare data deoarece colectionez sticlele:P

10. Apa termala Avene.

Leapsa merge evident mai departe la Andra. care detine un blog intreg numai cu asa ceva…sper s anu faca top 100:))

17 Responses to “Top 10 produse cosmetice”

  1. Laly 14 May 2009 at 9:42 am #

    Am incercat produsele Roc si mi se par foarte ok. Avene iar e o firma buna la creme si cremute. In schimb apa termala mi se pare degeaba si mai si costa o caruta de bani. Cred ca am un fix sa nu dau bani pe apa:))

    Cat despre perlele bronzante, cred ca ar trebui sa ramai cu ele, sunt usor de manevrat si bune.

  2. Andra 14 May 2009 at 9:55 am #

    Neata! Ce sarcina dificila mi-ai dat ;)) Gandesc, analizez si pun pe foaie :p

  3. Anna 14 May 2009 at 12:22 pm #

    In loc de perlutele de la Avon, poti incerca pudra pronzanta de la Max Factor, este “dementialissima”, se gaseste in 2-3 nuante.
    🙂

  4. Anna 14 May 2009 at 12:22 pm #

    * bronzanta :D:D

  5. Ionut 14 May 2009 at 4:40 pm #

    mie nu-mi place poza … e atat de artificiala!

  6. OMU 14 May 2009 at 5:26 pm #

    DOAR OCHII SUNT demetiali!

  7. Lavy 14 May 2009 at 8:03 pm #

    ce sa zica si baietii…ei nu folosesc nici o cosmeticala? 😀

  8. Lavy 14 May 2009 at 8:14 pm #

    @ANNA
    mersi mult, o sa incerc si eu pudra asta!
    un parfum misto?

  9. Anna 15 May 2009 at 9:38 am #

    Lolita Lempicka(ultima mea mare iubire), Venezia – de la Laura Biagioti (daca se mai face), Noa(caharel – e febletea mea parfumul asta. cel simplu, fara note florale), Miracle-So Magic de la Lancome.
    Parfumuri (ca) de printesa, intelegi… :-))))))

  10. Lavy 15 May 2009 at 9:55 am #

    mersi..o sa testez

  11. thcgirl77 16 May 2009 at 12:46 pm #

    multumesc ca ai raspuns la leapsa.
    la 3) nu am nici o sugestie, si eu tot pe alea le folosesc de ani de zile. nici nu am avut curiozutatea sa caut un produs asemanator la alta firma pentru ca “if it`s not broken, don`t fix it”.
    lac incolor iti recomand de la Astor, Lycra Care, cel care bate usor in mov. isi schimba culoarea, la lumina artificiala e transparent si la lumina naturala are o tenta de roz-moviu. costa cam 10 lei si ceva dar sa nu dai 2 straturi ca o sa se “jupoaie” de pe unghie.
    nu stiam ca faci colectie de sticle, eu le arunc dupa ce le termin si de unele imi pare rau ca sunt foarte frumoase. ar trebui sa le strang si eu, buna idee!
    te provoc sa`ti faci o poza la colectia de sticle, fac si eu una dupa aia!

  12. Cristian 16 May 2009 at 6:53 pm #

    Folosesc si baietii, gilette dupa barbierit, hugo boss, dolce & gabbana, givanchy blue label, clear, wash & go (nimeni nu poate sa treaca de badicarzi), nivea crema de maini, colgate dual floruri… si cam atat.

  13. Ionut 16 May 2009 at 9:42 pm #

    old spice! 😉

  14. Lavy 18 May 2009 at 12:01 pm #

    @Maddy
    o sa fac un articol despre colectia mea…dar ma refer la cea de sticle goale ca pline nu am decat 2:)

    @ Cristian
    ma bucur! esti un exemplu!

  15. Andrei Lefter 19 May 2009 at 9:53 pm #

    Uite ce “succesuri” ai cu posturile astea… chiar si la barbati! 🙂

    Vad ca se creeaza o comunitate de beauty&fashion pe aici…

    Cristian e fantastic! :)) (pacat ca nu stie sa-si puna si legatura la blogul lui 😦 )

  16. Lavy 20 May 2009 at 9:17 am #

    te bagi?

Trackbacks/Pingbacks

  1. 10 dintre produsele mele cosmetice favorite « Despre Cosmetice - 14 May 2009

    […] mai 2009 by Andra Am primit o leapsa careia nu i-am putut spune pas. Lavy m-a indemnat sa fac un top al cosmeticelor mele favorite. si bine a facut, ca m-am cam lenevit si […]

Leave a comment