Coafura de nunta

6 May

eva_longoria

 Mi-am propus sa scriu despre cum merg femeile la coafor cu o tunsoare/freza in minte, cum le explica “stilistelor” ce vor, si cum ies  de acolo cu total altceva. Bineinteles, daca se lasa “pe mana lor” direct, oroarea e si mai spectaculoasa.

Exemplu clasic este coafura de nunta, ca sincer vorbind, nu prea merge lumea la coktailuri sau baluri🙂

Eu am patit-o pentru prima data cand m-am decis sa ma aranjez si eu pentru o nunta. Recunosc, aveam parul destul de scurt, tuns rotund pana la umeri, un fel de bob sa zicem… Nu aveam idei asa ca m-a pus necuratul sa ii martusrisesc asta coafezei. Fara alte intrebari sau ganduri, s-a apucat fata si mi-a impuns parul timp de o ora cu 50 de agrafe! Nu glumesc!. La sfarsit aveam un coc si 2 suvite a la Ace of base (ca imi statea ca dracu daca mi-l prindea si pe cel din fata). 50 de lei aruncati pe fereastra, nervi la max. Si eu care visam la ceva a la Eva Longoria…HA!suvite

 

 Din respect pentru cititori am pus poza ideala la inceput. Ceva mai aproape de realitate …

19 Responses to “Coafura de nunta”

  1. Ionut 7 May 2009 at 4:18 pm #

    bine ca nu ti-a facut sarmale … sa fii ca o nasa de la tara! :))

  2. thcgirl77 8 May 2009 at 11:48 am #

    aaaa urasc cocul+2 suvite, inca in poza arata bine. in cazul cel mai oribil de topenie e: coc cu sarmale, pulverizat cu sclipici si 2 suvite slinoase care atarna pe mojlocul fetzei, suvite care sunt…spiralate!!!
    freza evei longoria e superba dar din pacate mai greu sa ajungi pe mana stilistului ei, ken paves.

  3. Lavy 8 May 2009 at 12:00 pm #

    eu cred ca se poate si freza Evei, fara Ken Paves…lasa ca incerc eu singura la urmatorul eveniment

  4. thcgirl77 10 May 2009 at 7:14 pm #

    ps: ai o leapsa de la mine.

  5. Ionut 10 May 2009 at 10:06 pm #

    era sa zic … “si de la mine o boala venerica” … dar nu mai zic pentru ca nu-i o gluma buna!😀

  6. Lavy 11 May 2009 at 9:33 am #

    da, am vazut…mersi

  7. Anna 11 May 2009 at 9:15 pm #

    50 de lei e nimica pe langa 400 de euro cat costa la coafeza mea o coafura de mireasa.
    desigur, una simpla de nuntas(a) e in jur de 200 ron, deci foaaaaarte ieftin :-)))
    Insa macar iesi de acolo ca scoasa din cutie, in cel mai frumos mod posibil.
    Daca esti din Bucuresti, la Blondy de langa Hilton.😉

  8. dana 13 May 2009 at 10:24 am #

    c comic!!! trebuia sa pui si-o poza de-a ta cu coafura de dupa..atunci ar fi fost tare..ai fi batut recordurile cu articolul asta=))=))+))

  9. Cristian 13 May 2009 at 3:29 pm #

    criminale gagicile… merci pentru ca m-ai adaugat din nou la shortcut=uri, sau cum s-or fi numind ele.

  10. Ionut 13 May 2009 at 6:11 pm #

    mie nu-mi plac … prea …

  11. thcgirl77 16 May 2009 at 12:48 pm #

    la momentul scrierii am un coc in cap…pfff. e facut pentru cina de logodna si e cea mai interesanta freza pe care am avut`o. o sa postez o poza pe blog, dar mai incolo pentru ca acuma nu sunt machiata inca.

  12. circiu 30 June 2009 at 8:16 pm #

    of,of cite probleme ))))sory pentru freza ta .

  13. marie 30 August 2009 at 12:10 pm #

    ce nu va place la aceasta coafura…?! nu inteleg… destul de draguta coafura. desigur sint si mai frumoase dar nici asta nu rea.

  14. Lavy 31 August 2009 at 9:03 am #

    este out of fashion..cred ca era ok prin anii ’90

  15. camelcutza 3 September 2009 at 1:30 pm #

    inca este norocoasa,eu pana pe la 18 ani ori de cate ori mergeam sa ma tund ma pricopseam cu breton :((.mi s-a intamplat o singura data sa fiu chiar multumita de tunsoare la un salon vizavi de plaza romania,dar acolo la orice ora trebuie asteptat minim o ora…si ma las pagubasa

  16. Lavy 3 September 2009 at 2:54 pm #

    pai fa-ti programare ca la doctor:P

  17. iri 1 November 2009 at 12:20 pm #

    salut,in primul rand te intreb ,tu semeni cu Eva Longoria ?Al doilea lucru ,unde este ieftin ,nu poti avea pretentii,exact ca si la o haina ,in al treilea rind umblati de la o coafeza la alta in loc sa cauti una si buna despre care stii cum lucreaza,ce stil are ,iar in felul asta nu aveti “surprize”,apoi educatia …femeile din Romania peste 75% cred ca ele le stiu pe toate ,dar in fond habar nu au de armonie sau dizarmonie cromatica,nu cer sa se specializeze in asta dar exista multi stilisti care pot oferi sfaturi despre asta ,cum ei au scoli si studii de specialitate de asta costa 4oo euro sau cit costa .

  18. Lavy 1 November 2009 at 4:34 pm #

    se intelege ca e mai scump unde e mai bine…dar am dat 60 de lei pt un tuns, Doamne iarta-ma si sa fie atat de prost? e normal?
    cat despre Eva Longoria, e cam urata nemachiata..nu ai vazut-o?

  19. Andreea Crisan 10 September 2010 at 4:38 am #

    trebuie sa merg duminica la o nunta, si sa spun sincer nu prea am curaj sa ma duc la coafor; de doua ori am mers la coafor pentru nunta, si de fiecare data am vrut ceva lejer, aranjat dar nu exagerat. si… ce credeti ! am plecat plina de fixativ, tapata… buclata… horror ! de data asta ma voi inspira din nou de pe femina si cu machiajul, si cu parul , si gata …. de petrecere. macarace parul cu nu-mi va strica ziua o coafeza care imi face parul frumos(in viziunea ei) …;)

Leave a Reply

