Rochii de nasa

14 Dec

Dupa  nunta, vine..alta nunta:) Si cand vine momentul B, trebuie sa arati la inaltime. Probleme? Nuuuu

Am gasit rochii de nasa, gata! cu pretul daca am mai rezolva…

Pana una alta variantele mele sunt aproape toate de la Cristallini si au preturi peste 1500 lei:( Singurul lucru bun este ca acum daca intrati pe site-ul lor au un voucher cadou de 200 lei…de parca face o mare diferenta, dar na!)

Ultima rochie rosie este de pe mangooutlet.com, site despre care am aflat de la Dana, care detine shopaholic.ro) si este doar 60 de euro!!! Multumim, Dana! Voi ce ziceti? Chiar am nevoie de recomandari pentru rochii ultra elegante si accesibile.

 

 

4 Responses to “Rochii de nasa”

  1. Adriana 14 December 2011 at 10:28 pm #

    poti cauta si pe http://www.amafashion.ro – poate gasesti ceva potrivit pentru ocazie🙂

  2. Andrei Lefter 17 December 2011 at 8:48 pm #

    Nasa n-am fost dar iti pot recomanda constumul de nas! Il stii, James Brown, I feeeeel good… sugar and spice!🙂

  3. Lavy 18 December 2011 at 12:19 am #

    daaa…asa e la barbati..costumul de I feel good se foloseste si la prima nunta si la a “doua”

  4. Deea 25 December 2011 at 5:27 pm #

    daca as fi stiut din timp de Mango Outlet ce nasa de poveste mai eram😦

Leave a Reply

