Despre Vivre si alte cluburi de shopping

4 Mar

Stiti cum suntem atrasi de tot felul de cluburi selecte online de shopping care ne promit marfuri branded cu niste reduceri wow? Deseori eu ma intreb ce branduri sunt astea pentru ca eu sigur n-am auzit de ele… apoi ma intreb oare care sunt preturilelor reale ca mereu vedem un pret enorm taiat si pus langa un pret “‘redus”.

Impresia care ne ramane e cu siguranta ca am luat un super produs la un super pret.

Dar este chiar adevarat? Sincer cred ca unele da, altele nu…

Eu am gasit un exemplu la o cratita de pe Vivre:

cratita vivre cratita alt site

Practic diferenta de pret nu e atat de mare insa daca te uiti la pretul “‘normal” afisat de Vivre, incepi sa-ti pui intrebari.

Eu am comandat o lenjerie de pat de pe Vivre si va spun sincer ca am luat-o pentru ca m-am gandit ca va fi de calitate, iar pretul era undeva la suma pe care vroiam sa o cheltuiesc. Nu am primit-o inca dar am incredere ca desi e posibil sa existe in alta parte mai ieftin, macar sa fie materialul bun.

Probabil ca garantia unui produs calitativ, comoditatea, usurinta experientei de shopping, faptul ca zilnic cineva iti selectioneaza produse atractive tematice sunt cateva plusuri demne de luat in calcul  si care asigura succesul lui Vivre de exemplu. Ce vroiam eu sa spun este ca daca insisti, poti gasi si deal-uri mai bune si nu trebuie sa crezi tot timpul ce spun comerciantii😀

Leave a Reply

