Premiile Oscar 2014

3 Mar

Anul asta am zis c-o fac lata si toata noaptea mi-o petrec uitandu-ma la Oscaruri…si-asa n-aveam planuri pentru a doua zi…Vazusem deja ca pe E Entertainment o  sa fie un maraton live de 6 ore, deci mi-am pus alarma la telefon si m-am culcat linistita. La miezul noptii insa ce sa vezi: inca nu incepuse, veneau vedetele, limuzine, bla bla uri. Zic: eh, revin intr-o ora. Pun ceasul la 1 jumate si ma culc. La 1 jumate, soc! acelasi bullshit: discutii despre rochii, interviuri, nicio ceremonie live:( Am mai dat eu si pe alte canale, insa nimic pe nicaieri:( Deci planul nu a prea functionat, prin urmare am zis sa fac un articol cu cei care au castigat, mai ales ca 6 ore s-a vorbit de rochii…sa speram ca s-au ridicat la nivelul asteptarilor!

Cel mai bun film: 12 ani de sclavie

brad_pitt_steve_mcquee_best_picture

Cea mai buna actrita in rol principal: Cate Blanchett ( Blue Jasmine )

86th Annual Academy Awards - Arrivals

Cea mai buna actrita in rol secundar: Lupita Nyong’o ( 12 ani de sclavie )

lupita

Cel mai bun actor in rol principal: Mathew McCounaghey ( Dallas Buyers Club )

mathew

Cel mai bun actor in rol secundar: Jared Leto ( Dallas Buyers Club )

jaeed

Si au facut-o! Chiar arata superb toti! Am vazut filmele in care au jucat castigatoarele, dar nu am vizionat inca Dallas Buyers Club. Next pe lista!

M-am uitat pe ceilalti castigatori si foarte multe premii au mers catre filmul Gravity cu Sandra Bullock – iarasi de vazut.

Cred ca toata lumea e putin dezamagita ca n-a castigat Pharell cu Happy cea mai buna melodie, insa deja e o miscare dupacum spunea si el, deci..e ok.

Lista completa o gasiti mai peste tot pe net, dar si aici.

P.S. Nu stiu daca are vreo legatura, dar aseara l-am visat pe Tom Cruise, ne baricadam de unii care vroiau sa ne omoare:))))

Leave a Reply

