OMG Cel mai tare site de design!

27 Feb

Sunt atat de incantata de acest nou site pe care l-am descoperit incat nu m-am putut abtine sa nu vi-l dau si voua instant! Eu sunt innebunita dupa culori, design, pietre, bijuterii, orice, colorat sa fie! Si iata cel mai simplu mod in care poti crea ceva senzational: bazandu-te pe niste palete atent gandite si selctionate de catre o persoana avizata.

Deseori vrem sa cream ceva care sa ne duca cu gandul la o zona, la un anotimp, sa ne induca o anume stare, si de muuuulte ori dam gres (eu cel putin,) dar cu ajutorul acestui site, totul mi se pare floare la ureche acum!

Ia priviti ce palete extraordinare a elaborat Jessica de pe design-seed:

ColorToast

TonalEscape

GardenHues615

Leave a Reply

