Ce am mai descoperit la…Jysk

15 Feb

Cred ca am fost de 3 ori in viata intr-un astfel de magazin si parca aveau tot felul de nimicuri. Mi-a placut asa in mare,ca idee…dar probabil fiind si localizat la mama naibii nu l-am luat niciodata in calcul ca pe o sursa de cumparat decoratiuni!

Recent insa am descoperit pe site-ul lor niste produse tare dragute si interesante si chiar m-a impresionat in mod pozitiv. Intr-adevar sunt care seamana izbitor cu cele de la IKEA, dar na…se pare ca nu le-au inventat suedezii :))) Soc!

De exemplu diverse cosulete, raftulete, pernite, banci si chiar mobilier din lemn sau mai exotic asa….toate la preturi bune zic eu

1018P0TEXYTD cos jysk rafturi de agatat scaun verde jysk

comoda exotca jyskT cufar etajera jysk

bancahol jysk perna fluture perna moderna

Am pus ochii pe ceva de cumparat dar sa vedem…cu distanta…

Leave a Reply

