Shopping pentru bebelusi

5 Feb

outfit2Ar trebui sa fie partea cea mai frumoasa pe care eu sincer o asteptam demult!!! Hainutele de copii au darul de a fi muult mai dragute decat orice alte articole vestimentare…si totusi..pretentioasa pana la moarte cum sunt, si fara a avea intentia de a da zeci de milioane pe prima garderoba, cumparatul hainutelor s-a transformat intr-o corvoada.

Daca sunteti la primul copil, probabil ca v-ati pus si voi aceste intrebari: ce marime sa cumpar? ce fel de piese sunt cele mai potrivite? cat de des se schimba un bebelus? cate randuri de haine ii trebuie pentru spital? dar pentru prima saptamana? cati bani ar trebui sa investesc in asa ceva? de unde sa le cumpar? cu cate straturi sa-l imbrac?

La unele am gasit raspuns, pentru celelalte tot nu mi-e foarte clar:) Da, eu vreau sa stiu exact ce si cum, dar fiecare persoana pe care o intreb ba imi raspunde evaziv ca si cum s-ar subintelege (desi eu nu subinteleg nimic), ba raspunsurile sunt diferite. Ca in orice domeniu, se pare ca fiecare face cum il taie capul si nu se streseaza prea tare. Prin urmare eu o sa va povestesc ce am inteles eu momentan si ce am observat prin magazinele de bebiti.

In principiu bebelusii cica se imbraca in pijamalute intregi sau body si pantalonasi cu botosel in interior, iar la exterior ceva costumase, gecute etc depinde de meteo. Cat despre cantitate, mi s-a repetat de n ori sa nu cumpar prea multe ca voi primi. Ok, sa fim seriosi, trebuie sa ai ceva haine pentru ca doar la spital mi s-au recomandat in jur de 3-5 randuri de schimburi…deci… Am zis sa nu exagerez dar sa nici nu raman fara, asa ca am estimat undeva la 10-12 outfit-uri ca ar fi necesare. Dintre acestea majoritatea sunt de interior, maxim 3 de iesit la plimbare.

Legat de magazine, m-am tot informat si mi s-au recomandat invariabil: H&M, C&A, Smyk (Afi, deasupra Real), Carrefour marca Tex, Next si Mothercare pentru cine are bani. Am incercat sa merg prin toate magazinele de copii existente prin centrele comerciale cel putin o data sa-mi fac o idee de ansamblu si iata concluziile:

Next – dragute dar scumpe in draci chiar si pe internet. Un mare minus, nu au hainute cu capse in fata, asa cum e indicat pentru nou nascuti. Nu am luat nimic.

Mothercare – eram f convinsa de preturile de pe site si chiar vroiam sa comand desi nici nu livreaza in RO, dar la fel ca la Next, la o privire mai atenta, toate seturile alea de body-uri erau fara capse:( Am renuntat.

H&M – au cateva chestii dragute, nu destul de multe sa ma satisfaca, iar culorile sunt de-a dreptul enervante: alb, roz, bleu. Pe bune? Am cumparat niste sosetele:))

C&A-parca si mai putine decat la H&M si destul de uratele…Am cumparat din gama bio 2 seturi body cu pantalonasi. Asta asa, sa luam ceva.

Carrefour – am fost mai demult si am vazut ca erau ok hainutele insa nu o varietate f mare si preturile ca la H&M. Nu am luat nimic.

Z – magazinul asta arata mereu foarte atragator dar cand intri si intrebi ce au pentru nou nascuti, mai ales la reduceri, brusc raspunsul este ca n-au nimic in afara de cateva body-uri cu mesaj din colectia Andreea Esca. Na, am luat 2 si asta a fost.

Smyk all for kids din Afi – interesant magazin, dar nu am luat decat un compleu la reduceri pentru ca body-urile erau si aici fara capse:(

Coccodrillo – un magazin care pare ok plin de haien dar din care am plecat cu mana goala. Sunt scumpe si fara capse!

Piciul – de aici am luat cateva pijamalute, caciulite, pantalonasi. Preturile sunt bune, modelele nu sunt extraordinare insa macar sunt produse romanesti bumbac 100%.

Anne Bebe – scumpe,scumpe,scumpe

De pe net – outletcopii.ro – e un site unde au cateva chestii si am luat o geaca si un set de pantalonasi. Cica stare: noi. Cand a venit coletul insa, doar pantalonasii Zara erau noi, gecuta Next cica nu avea niciun fel de eticheta. Cu siguranta NU recomand acest site.

Daninaline – este un site al unui producator din Vaslui,practic am luat contactul de pe etichetele hainelor de la Piciul. Mi-a placut ca pe site au modele mult mai multe decat in magazin si pretul e mai mic, doar ca se compenseaza cumva cu transportul 20 de ron. Nu au venit inca hainutele insa stiu deja materialele si marimile. Nu ma astept la surprize neplacute:)

Zara kids – in incheiere am lasat magazinul care mi-a placut cel mai mult. Dar pacat ca au doar pentru copii de la 3luni incolo. La bebei nu au mai nimic:( Cu chiu cu vai am gasit o bluzita la reduceri.

Cam asta e experienta mea cu shoppingul bebelusilor momentan. Nu e una foarte buna, insa o sa ma specializez eu:D

Pozele sunt idealurile mele de la o firma frantuzeasca, Vertbaudet….

outfit1 outfit3 outfit4 outfit5 outfit6

2 Responses to “Shopping pentru bebelusi”

  1. Emilia 3 July 2014 at 10:26 am #

    Sunt superbe hainutele din pozele tale. Sa speram ca o sa se fabrice si in Romania acest gen de hainute. De obicei iau hainute romanesti pentru copiii mei. Am incercat si hainutele de la H&M, C&A, Fox etc (majoritatea fiind primite) insa le cumpar numai cand gasesc o oferta buna deoarece mi se par exagerat de scumpe in comparatie cu calitatea lor. Am descoperit si eu magazinul online al firmei Nan by Danina Line unde au hainute care mi se par accesibile, de calitate si frumoase. Am gasit numai pareri bune despre el pe unde am intrebat.

    • Lavy 3 July 2014 at 11:41 am #

      Da…e destul de greu.eu le aduc pt ca suntmai ieftine decat ce gasesti pe piata asa ca…se merita…danina au doar cateva hainute, mai mult body uri

Leave a Reply

