Cum sa ai dinti mai albi

25 Jan

Poate parea asa o banalitate, insa eu pana acum o luna, pur si simplu nu m-am gandit nicio clipa la solutia asta. Am incercat tot felul de periute de dinti si paste whitening care sunt sigura ca n-au niciun efect. Stiu ca exista si “pearl drops” sau ceva de genul, dar nu-mi suna prea bine…nu cred in ele.

Acum trebuie sa recunosc ca e prima reclama din viata mea pe  care o consider asa utila cu adevarat, si anume cea la periuta de dinti electrica:) Daca nu faceau astia de la Oral B (adica P&G) ditamai campania cu periutele electrice, si nu vedeam eu in jur ca toata lumea isi cumpara, nu le vedeam rostul, si ramaneam in nestiinta.

vitality-pro-whiteDar am decis sa incerc o astfel de periuta, si desi prima data mi-era frica sa nu ma electrocutez (am calcat pe o priza cand eram mica:) ), in 2 zile era prietena mea cea mai buna. Mai,cei care nu stiti, luati-va asa ceva, este extraordinara! Este mica, nu e aspra si curata incredibil de bine! Ma simt de fiecare data ca dupa un detratraj. In cateva zile am observat ca mi s-au albit dintii, mai exact caninii, pe care se pare ca nu insistam eu suficient inainte.

Am incercat intr-o seara vechea mea periuta si am ramas surprinsa cat de nasoala era. Si culmea, tot acelasi brand:))) Pai in afara de faptul ca era ditamai monstrul, cu chestii de plastic, imi provoca sangerari gingivale si nu curata deloc!

Sincer si fara reclama, daca aveti posibilitatea sa va cumparati o periuta elecrica, incercati, merita 100% E si mai simplu de folosit daca aveti senzatie de regurgitare de la pasta de dinti, ca lucreaza repede si bine. Eu momentan an un model reincarcabil la priza, care am inteles ca e mai ok decat varianta pe baterii. Oricum cred ca e varianta standard, am vazut ca sunt unele si la 500 de ron, nu stiu ce or face alea:)))

Leave a Reply

