Creme de fata romanesti

11 Jan

Stiu ca am mai publicat in trecut postari despre favoritele mele de la acea vreme: Avene, Elmiplant apoi Skincode, insa de vreme ce am descoperit noi produse bune si mai ieftine, am zis ca trebuie sa fac un update.

Ca si ten, eu il am mixt, ceea ce inseamna ca la gerul Bobotezei imi trebuie mai multa hidratare, iar vara ceva fff lejer. Totusi, cum anul acesta iarna se lasa asteptata, ma impac foarte bine cu aceeasi crema din toamna. Recunosc, sunt o persoana simpla, care nu si-a facut in veci un tratament facial si care nu foloseste masti, geluri de curatare sau alte bazaconii (utile pentru unii). Pentru mine o crema de ochi si una de fata sunt mai mult decat suficiente:)

gerovital

Si cum bugetul te invata, pentru ca nu mai puteam sa dau iar 100 de ron pe o crema de ochi Skincode care mi se termina in 2 luni, mi-am luat Gerovital la 12 lei sau cat o fi.  E un ser cu textura lejera care hidrateaza zona ochilor si se adreseaza fetelor de varsta 20 +. Citeam acum ca se da si in jurul buzelor pentru ridurile acelea nasoale. E prima data cand inteleg si eu notiunea, credeam ca e pentru buze efectiv si cum imi dadea cu virgula, ignoram aspectul:)

Nu stiu sa zic daca as putea sa cer mai mult de la un produs atat de ieftin, eu ma simt ok cu el. Daca l-as mai cumpara? Da, cand nu am bani si nu gasesc vreo crema mai profi sau macar naturala sa-mi placa. Eu sunt ”hydration freak” daca se poate spune asa, deci intotdeauna iau crema in detrimentul gelului.

So, imi mentin parerea ca e mai bine sa te dai cu ceva, orice in jurul ochilor, acuma cu ce, tu decizi!

 

herbagen

A doua crema pe care o utilizez cu sfintenie zilnic, dimineata si seara este culmea, tot romaneasca si ieftina:) Se numeste Herbagen crema cu efect imediat antirid si este nemaipomenit de buna!

Am descoperit-o din intamplare pentru ca am primit-o si initial am vrut s-o dau mai departe crezand ca e pentru veterane mai la +50. Si totusi am zis hai sa o incerc macar o zi! Si ce credeti? Inevitabilul s-a produs, dragoste la prima utilizare:) E o crema foarte usoara, lejera, fluida cu ulei si proteine din argan care se simte super pe piele. Intra rapid, lasa pielea foarte catifelata si frumos mirositoare, dar o si hidrateaza. Stiu ca aveam Avene cand am incercat-o pe asta si am aruncat Avene intr-un sertar pentru ca i-a dat clasa. Adio urme grase pe fata mea!

Cunosc persoane care nu folosesc crema deloc, doar produse de make up. Eu una dupa ce ma spal pe fata, simt acea senzatie ca ma strange efectiv pielea si ma calmez doar prin aplicarea unui produs hidratant. Deci cu siguranta isi face treaba Herbagenul, iar la cat costa, in jur de 28 ron, e si mai minunata! Daca as mai cumpara-o? Da, clar da pentru perioada cu temperaturi intre -5 si 30 de grade:)))

Se pare ca este dintr-o gama prea noua care nu apare pe net, deci iata o poza cu produsul meu. Mentionez ca era intr-o cutie tare draguta cu motivele de pe eticheta, dar am aruncat-o demult…

Acum realizez ca nu prea am folosit uleiul de argan, insa cosmeticele care il au in componenta imi plac toate.

P.S. Mentionez ca parerile mele sunt aplicate strict la pielea mea, vorbesc strict despre cum mi s-au parut mie, etc. In ultima vreme mi-am adancit convingerea ca fiecare persoana este atat de diferita si are nevoi atat de diferite, incat cateodata mai bine iti asculti instinctul si te bazezi pe propriile experiente decat pe un review de pe net! Da, am spus-o! Daca va ajuta cu ceva articolul meu, ma bucur, dar decizia este a voastra!

Leave a Reply

