A inceput goana dupa cadouri!!!

15 Dec

Adica ne-am trezit brusc ca mai e o saptamana pana la Craciun si desi cumparasem destule din timp, ne facusem planurile si investigasem magazinele, iarasi e panica!!!

Si ca de obicei, ce credeti? Am ajuns la mall unde am constatat cu stupoare ca 100 de ron nu mai valoreaza nimic…mai ales inaintea sarbatorilor. Inainte credeam ca mi se pare, insa acum sunt convinsa ca magazinele au umflat preturile sa aiba apoi ce reduce. De la un sacou la 1300 de ron, la o pereche ce papuci de casa la 99 si o pereche de manusi de lana la incredibilul pret de 154 de ron, am simtit ca ma ia ameteala! Pe astea le-am gasit in Baneasa, dar anterior fusesem si in recent deschisul Promenada. Vreau sa spun ca in afara de designul futuristic, nu mi-a placut nimic. In orice magazin intram, ziceai ca fac shopping prin Lafayette sau mai stiu eu unde. Pai o pereche de cercei cu Murano (fiecare a cate o piatra, fara vreun alt design) costa 95 de ron, la Lego am gasit ceva super 700 ron si la Carturesti un glob dubios era 39 de ron. Sa mai zic de magazinele de copii unde orice rahat costa cateva milioane bune? Adica acuma sincer, daca scrie pe un joc de cuburi in franceza asta nu inseamna ca valoreaza o avere!

Concluzia mea e ca da, in noiembrie e ok sa faci shopping de Craciun, si poate e mai bine sa comanzi de pe net, sa mergi la targuri de artizanat, sa cauti pe Breslo, orice in afara de cumparaturi la mall in luna decembrie!

Va doresc succes! si spor!

Cat despre magia sarbatorilor….pai daca iei 20 de cadouri, cu siguranta a devenit, o putem numi un mare STRES!😦

Tic tac tic tac…

tictac

Leave a Reply

