Cel mai tare magazin deschis in Bucuresti de la IKEA incoace

23 Nov

jumboMa refer la JUMBO, un fel de hyprmarket al jucariilor, cel putin asa auzisem noi de pe ici colo. Stiam ca e un concept grecesc cu multe produse la preturi foarte bune. Si cum mai nou ne intereseaza maxim toate magazinele legate de copii mai mici sau mai mari, am dat si noi o raita astazi.

Cand am ajuns, ce sa vezi, surpriza! Ne astepta un raion imeeeens cu produse de Craciun. Mai dar era atat de mare incat nu se mai termina, nu puteam sa vad toate produsele pentru ca erau prea multe. Of, cu greu m-am abtinut sa nu cumpar decoratiuni pentru 3 brazi. Si erau asa frumoase si asa ok la pret….

Am decis, gata! Anul asta voi face brad auriu, asa mult mi-au placut globurile alea …..dar am trecut mai departe la jucarii. Aici iarasi o imensitate de varatiuni la preturi la jumatate fata de ce stiam eu, Acuma sincer nici nu erau cine stie ce calitative unele dar la cum le strica astia micii, nu cred ca ar fi o problema.

Dupa jucarii, care nu ocupau un spatiu atat de mare precum ma asteptasem eu, au urmat alte raioane: rechizite, decoratiuni interioare, accesorii de bucatarie, baie, perdele, cutii, lumanari, stickere, vaze, caserole, hainute de copii, cateva cosmeticale, clamite, tavi, umerase, cuiere, accesorii pentru animale,etc etc etc.

Totul este aici fara numar, incepe un raion si nu se mai termina!Ccred ca doar  pentru paie aveau vreo 8 module:))) Asta chiar isi merita numele de JUMBO!

Dupa cum spuneam, calitatea nu e maxima dar varietatea e atat de mare si preturile sunt atat de bune, si in plus au si chestii interesante si utile, incat nu poti sa-l ratezi. Daca vrei sa-ti amenajezi orice sau daca ai un copilas, nu cred ca e chestie pe care sa nu o gasesti aici.

Ah, si la final ne astepta un ditamai raion de DULCIURI!

Mie una mi-a placut tare mult si vi-l recomand. E in complexul Auchan Th Pallady langa Decathlon si e deschis de la 10 la 21, duminica inchizandu-se mai devreme, adica la 20.

Leave a Reply

