Cat costa o garderoba de gravida?

2 Nov

Din fericire sau din pacate, daca porti haine XS mulate, 4 kg in plus inseamna brusc garderoba minimalista:) Adica pantalonii nu te mai incap (nicio pereche), jachete, camasi, geci si paltonase adio, tocuri pa (din considerente de confort si sanatate). Ce ramane de facut? Shopping, evident:)

Desi toate gravidele pe care le-am interogat mi-au zis in unanimitate ca nu trebuie sa investesti in haine, si ca ele nu si-au cumparat mai mult de o pereche de pantaloni si o bluza pe timpul sarcinii, eu sincer va zic ca NU AM CU CE SA MA IMBRAC! La propriu.

Asa ca a trebuit sa cumpar una, alta si iata-mi bugetul redus dramatic de cateva lucrusoare cu care pot sa ma imbrac in cateva zile…

Cele mai importante achizitii au fost 2 perechi de pantaloni gen jeans skinny de la  H&M Mama. Nu pot spune decat: traiasca H&M si acel minim colt de haine pentru gravide:) Pret total: 260 ron ambele.

skinny jeans mama

A doua mare necesitate a fost o geaca de toamna subtirica de fas prin care sa nu treaca ploaia sau vantul. Am gasit un model super extra usor la Stradivarius la pretul de 149 de ron. Pot spune ca de cand mi-am luat-o o utilizez zilnic! Stiu, e boring dar merge la orice si e usoaaara si tine si cald. Asta nu e speciala pentru gravide, cum nici urmatoarele haine nu sunt, doar o marime sau doua mai mari.

geaca Stradivarius

Geaca nu mai e disponibila pe site, dar am gasit-o la tipa asta pe blog. Eu o am pe negru si o port la orice!

Pentru ca am citit eu pe un site de gravide ca ar fi utile si pentru ca am si vazut ca sunt in mare trend, mi-am luat si 2 cardiganuri fara nasturi…nu stiu exact denumirea, dar partea buna e ca sunt marimea XS/S deci le voi putea purta si dupa. Ambele au fost 150 de ron dar se poate si mai ieftin.

rosu Promod,

neutru Bershka

cardigan-scarlet-red-704353_photo bsk

Nu stiu cum, dar brusc imi gasesc haine dragute la Bershka, deci mi-am mai luat inca 2 bluzite:

basic 40 de ron, cea de mai jos, si inca una interesanta la vreo 90 dar n-o gasesc pe site!!!

bskroz

Pentru ca m-am pus pe sport, am zis sa-mi iau si niste colanti de gravide 40 de ron H&M Mama, niste underwear (nu intru in detalii dar e nevoie si de asa ceva) inca 100 de ron si niste incaltari comode de buna calitate 350 de ron!

Am zis sa cheltuiesc, ca doar sunt picioarele mele la mijloc. Sincer acum am ceva dubii ca modelul e cam babesc, dar fie sper sa fie o investitie buna. Sunt de la magazinul Salamander ( tine de Otter), deci din piele cu niste sireturi la spate, n-am gasit poza, dar ceva de genul:)

ghete

O sa ma opresc momentan aici cu shoppingul, si sper sa imi vina cat mai multe din hainele de iarna, daca nu sa vina macar salariul:(

Un mic subtotal pana acum: 1000 de ron! Incep sa inteleg de ce isi calculeaza lumea intai salariul inainte de a face un copil:))))

One Response to “Cat costa o garderoba de gravida?”

  1. haineonline2014 15 November 2013 at 12:27 pm #

    hainele de gravida sunt destul de greu de gasit si sunt mai scumpicele. La Bershka gasesti produse bune mai ales daca urmaresti promotiile

Leave a Reply

