Sunt mica de inaltime, ce fel de cizme sa port?

27 Oct

Astazi ma uitam pe statistici si am gasit la motor de cautare “Sunt mica de inaltime, ce fel de cizme sa port?” si pentru ca toata viata m-am confruntat cu aceasta dilema, am zis: scriu un articol bazat strict pe experienta mea de pana acum.

Deci nu am citit in vreo revista care sunt tendintele, si nici nu voi incerca sa va bag pe gat niste bocanci care inca se mai poarta de anul trecut.Pur si simplu m-am gandit sa exemplific prin imagini ce ar putea purta persoanele mai micute. Evident, articole de genul celor de mai jos sunt mai pe stilul meu daca le-am incercat.

Ca si regula generala observata de mine, noi, mignonele putem purta cu succes cizme inalte atat ca lungime cat si ca inaltimea tocului. La botine e putin mai triky, iar cizmele cu lungime medie pur si simplu nu merg.  Daca optati pentru bocanci cu lungime medie, cred ca va trebuie niste colanti sau jeggings, altfel nu vad cum ar arata bine, si da, bineinteles haine potrivite. Stilului meu se pare ca nu i se potrivesc:(

A, si inca ceva: toate modelele ar trebui sa fie cat mai simple, nu impopotonate cu blana de exemplu. Mi s-a mai intamplat mie sa-mi zica lumea ca arat ca motanul incaltat, deci mai bine mai simplu, deoarece nu vreti sa atrageti atentia asupra unorciubote imense care sa nu se potriveasca delco cu silueta voastra minuscula.

Deci sa incepem cu chestiile cele mai usor de purtat, cizmele care iti lungesc silueta.

negre lungi da  ugg da

gri danegre lungi da2

Da,am pus si niste UGG-uri pentru ca ele sunt extrem de potrivite iernii romanesti, chiar nu putem sa ne rupem gatul pe gheata si sa tremuram de frig in niste cizme aratoase cu toc toata iarna:) Oricum am pus modelul lung, asta mi se pare cel mai reusit.

Urmeaza cateva botine care zic eu ca ar fi purtabile, important e sa fie cat mai la baza gleznei ca daca porti pantaloni skinny de exemplu sa vina frumos in continuarea piciorului.

petrol scurte da  scurte gri da

Urmatoarele sunt intre da si nu, eu n-am reusit sa port asa ceva insa tot cred ca poate n-am avut eu hainele corespunzatoare. Ele par destul de ok.

negre scurte nu

Si in final, cateva exemple de nu:

loub nu mov nu

Bine, mai sunt multe cu nu, dar macar puteti sa va faceti o idee la cele cu da:)

Leave a Reply

