Noi unde mai mancam?

25 Sep

De fiecare data cand ies in oras, raman cu acelasi gust si trag aceeasi concluzie: cel mai bine mananc: ACASA! la mine sau la altii:)) dar in niciun caz la vreo terasa de fite de prin a noastra capitala.

Pentru ca am patit-o de atatea ori, am zis sa impartasesc si cu voi si poate cine stie voi chiar stiti restaurante unde se mananca bine.

Iata cateva exemple clasice as spune….

Eu sunt ciorbara de familie si cand ies, deseori simt o atractie nestavilita pentru o supa de pui cu taitei de casa. Singura problema este ca niciodata in viata mea nu s-a intamplat ca acea supa sa fie chiar cu taitei de casa. Dar se pare ca mintea mea tot spera si tot incearca:)) Ultimele dati cand am dat intre 10-15 lei pe un astfel de non preparat, am primit o zeama cu delikat acompaniata de clasica fidea la 1 leu punga. Locatii in care am consumat aceasta delicatesa: Old City si Journey Pub.

supa

Dar hai sa zicem ca asa din cand in cand vreau  sa iau doar un desert si vad in meniu: crepes cu dulceata. Hmm yammy, imi spun eu nestiutoare. Dar de cand am primit acum vreo 5 ani la terasa pe lac in Tineretului niste clatite cu marmelada,topping si multa frisca nasoala, m-am invatat si INTREB: de care dulceata aveti? Ultimul raspuns primit: marmelada si finetti!!!:)))))) Asta la Trattoria di Famiglia,in spate la Ateneu, o locatie chiar draguta ca si decor (asa sunt toate).

clatite

Tot aici renuntand la clatite am luat niste bruschette…ce am primit a fost ceva cu totul nou pentru ca la bruschette nu mi s-a mai intamplat sa primesc asa o porcarie. Na, la cat sunt de simple de facut…deci pe o farfurie a venit o felie de paine din aceea rotunda ambalata neagra subtire, neprajita. Pe acest pat moale au pus ei rosiile derigoare si niste salata verde. Voila, bon apetit. Sotul meu s-a ofticat atat de tare incat a trebuit sa-i fac bruschette cand am ajuns acasa:))) Si a ramas ca data viitoare incepem sa refuzam preparate nasoale!

bruschettas

Apropo de refuzat, mi s-a intamplat si asta dar la o bautura ca nu pot sa o numesc cocktail. La Glasgow pub, in centrul vechi am comandat unul dintre cele 3 cocktailuri disponibile, pentru ce pe celelalte din meniu nu le aveau (totalul sa fi fost de 6:)) si am primit o chestie..nu stiu cum sa v-o descriu, un fel de suc naspa. Pe asta chiar ma refuzat-o unui barman de 16 ani sau cat o fi avut care tot radea ca prostu si zicea ca de ce nu-mi place ca asa se face la ei cocktailul x. Hmm…da…si eu n-am mai baut in viata mea un cocktail..sa fim seriosi! La schimb mi-am luat o bere la halba, Timisoreana:))) Va vine sa credeti ca dupa ce ca aveau ditamai localul in care nu serveau decat bauturi si se numea “”pub”‘, nu aveau decat 5 feluri de bere si niciuna irlandeza sau vreo specialitate:)

O alta experienta dubioasa a fost la terasa Verona din spate de la Carturesti. Mama daca vezi terasa si meniul zici ca ai ajuns in paradis. Cand iti vine mancarea….hmmmm e alta poveste! De exemplu un sandvis BLT 20 de ron with homemade toast. Ce o fi insemnat asta, niemni nu si-a dat seama. Era o paine toast care nici macar prajita nu era. Cartofi acompaniament si sosulet? Ioc. Ne-am luat separat, inca 7 lei o portie minuscula de wedges congelati. Sosulet? Ioc! Bonus: cand s-a facut intuneric afara am ramas in bezna! Se terminasera lumanarile, n-au mai avut si pt masa noastra!

blaaat

Ultima experienta a fost cu un papanas cat o farfurie care baltea in smantana si dulceata si care era mult prea crud pentru a fi consumat. Deh, era specialitatea casei La Calinescu in Tineretului. Recunosc ca mancarea si anume tigaia picanta mi-a placut, desi a fost mai mult o tocanita de ciuperci si prietenul nostru bucatar i-a dat nota 3:))))))))))))))) Vedeti, nu sunt pretentioasa!

Papanasi0

Intr-un final sper dar chiar va rog sa comentati! Spuneti domlé unde sa ne ducem sa primim ceva decent de consumat ca in ultima vreme m-am cam saturat de decoruri frumoase si meniuri interesante.

3 Responses to “Noi unde mai mancam?”

  1. Iulia 26 September 2013 at 9:30 am #

    Sa incerci la Shooterville de pe Calea Vacaresti, Mancare foarte buna, servire ireprosabila si preturi acceptabile🙂

    • Iulia 26 September 2013 at 9:56 am #

      Eu stau langa Taverna Calinescu, era ok acum cativa ani, acum s-au prostit. Au portii prea mari, ca sa iti incarce nota, iar chelnerii sunt niste lenesi care stau la tigara in loc sa te serveasca la timp😦

      • Lavy 27 September 2013 at 8:16 am #

        asa auzisem si eu ca se mananca bine aici….si a fost cat de cat ok mancarea, mai putin papanasii cruzi.
        despre shooterville nu stiu ce sa zic, cred ca au multa mancare congelata semipreparata, asa mi-a facut impresia dar n-am fost decat o data…

Leave a Reply

