Vacanta in Zakynthos

15 Aug

Cat de mult mi-am dorit sa ajung aici! Ani de zile am visat sa fiu pe celebra plaja Navagio din Zakynthos! Pur si simplu ma fascina si in mintea mea nascoceam ca toate plajele de pe aceasta insula vor fi la fel, sau macar ca apa va fi la fel de albastra.

Cand ma gandeam la Grecia in general, si ascultand opinii a atator oameni care au fost acolo mi-o inchipuiam ca pe un paradis ieftin:) Nu cred ca am auzit om sa fi fost in Grecia si sa nu-i fi placut…si totusi…sa va povestesc…

Mi s-a indeplinit dorinta, am ajuns acolo. La o prima vedere din autocarul care ne ducea spre Argassi ni se aratau in fata ochilor numai peisaje dezolante, bombe in paragina, o strada terminata pe jumatate acum mult timp, vegetatie uscata si dezordonata, gunoaie… Am lasat niste turisti in Laganas si cand am vazut cum arata celebra Laganas, m-am bucurat ca nu am luat hotel acolo. Apoi in 5 km am ajuns si in Argassi..asta mai dragut putin cu o straduta cu magazine, cumva pe malul marii. De pe harta stiam ca hotelul nostru e destul de aproape de alt hotel care era in centru..da de unde! era la 1 km de centru:))) dar pe malul marii…fara plaja! Ati mai pomenit statiune fara plaja? Eu nu! Cautand plaja din Argassi, am dat intr-un final de  o fasie vai mama ei la capatul celalalt al statiunii. Apa? cum era? Pai cum sa fie, ca la noi, ca la bulgari, hai putin mai limpede, si mai deschisa ca vorba aia, eram in Grecia.

Cum si hotelul era foarte nasol, deja ne puneam mari sperante in excursiile si obiectivele pe care le planificasem sa le vedem. Ne-am luat o excursie in jurul insulei cu vaporul cu poposiri la Navagio, Blue Caves si keri Caves si inca una in care sa vedem broastele testoase. Intr-adevar, am bifat obiectivele astea, care sunt r interesante, dar apoi…ce mai era de facut?

Pai cica sa vizitam plaje! Cum dracu sa vizitezi plaje? Da mai da-le naibii de plaje ca pana la urma tot nisip au toate si apa. Am fost si pe o plaja cu Blue Flag cica e o mare chestie. Dar sincer arata ca la Eforie Nord doar cu bonus sezlonguri gratis:))))

Un alt mare bonus in Grecia: mancarea! Da, mananci de spargi ca totul e ieftin! Un kebab 2 euro, un fel principal cu cartofi, salata si sos intre 6 si 12 euro, tot felul de oferte, apa mare la masa la 1.5l.

Ah, si sa nu uit de suvenirurile dragute din supermarketuri si de la localnici care vindeau extra ulei si miere si masline si vin peste tot!

Cam asta a fost marea excursie in Grecia, cu promisiunea ca nu ne vom mai intoarce. Desi sunt eu destul de bitchy, se pare ca nu sunt deloc beachy!

P.S. De la atata soare si mancare, de cand ne-am intors n-am mai calcat la piscina sau pe litoral:))))

???????????????????????????????

20130723_122326

???????????????????????????????

20130723_112858

???????????????????????????????

20130727_211633

20130722_160539

20130725_192102

20130728_193326

???????????????????????????????

20130725_145544

???????????????????????????????

 

???????????????????????????????

???????????????????????????????   ???????????????????????????????

Leave a Reply

