THE BEST in ale machiajului

31 Jul

Eu nu sunt pasionata de produse cosmetice…am cateva care imi plac si pe alea le folosesc cu anii pentru ca nu se mai termina:) Cat despre farduri, ajung sa arung seturi sau sa le fac cadou ca ma plictisesc de ele. Nu cred ca va fi cazul insa cand voi pune mana pe ultima mea pasiune: Urban Naked 2. A aparut de ceva vreme si a incantat mii si mii de gagici cel putin online ca am citit la comentarii pozitive incat nu mai am rabdare pana o primesc.

Recunosc ca nu as fi cumparat-o daca nu o testam personal la o prietena de-a mea make-up freak:) Dar dupa ce am folosit-o de vreo cateva ori, am ramas pur si simplu fascinata de textura pensulei, a fardurilor, de culorile potrivite extrem de bine si tenului meu si oricarei ocazii, de pigmentii ultra puternici. Ce sa mai, n-am mai vazut asa ceva, tipa calitate!

Bineinteles ca nu se gaseste in Romania:))) Pai ce, nu era normal? Mai mai, nu se gaseste mai pe nicaieri nici prin Europa pe site-uri cu livrare in Romania. O gasisem intr-o zi pe BeautyBay (livrare gratis) insa cand am vrut sa comand a doua zi era disparuta. Acelasi lucru si la Sephora Franta, si alt site din UK. Intr-un final apoteotic mi-am comandat-o de pe Debenhams dar cu livrare in UK!

N-am ce sa-i fac review cand vine, deci daca mai era cazul, tineam doar sa va confirm inca o data ca puteti sa o incercati cu incredere. Aveti grija totusi sa nu va luati fake. Ea costa in general cam pe la 180 de ron ($50, 45 euro, 36 lire). Daca gasiti undeva super promo, si nu e sephora sau alte site-uri autorizate, nu luati ca exista pe piata niste copii f bine facute. Pana la urma daca tot dati un ban, macar sa stiti sigur ca face!

n2

 

3 Responses to “THE BEST in ale machiajului”

  1. The Fierce Banana 1 October 2013 at 6:30 pm #

    imi place stilul tau sincer de a scrie! Bravo!

    • Lavy 3 October 2013 at 7:23 pm #

      multumesc. o sa te adaug la blogroll.
      e interesant si blogul tau.

      • The Fierce Banana 5 October 2013 at 3:05 pm #

        Multumesc frumos, Lavy! Sa ai un weekend minunat!

Leave a Reply

