Barbati care innebunesc femeile

18 Jul

…la SHOPPING!

Nu e ceea ce credeti! Stati mai bine sa-i categorisesc…

  1. – majoritatea – shoppingul ii innebuneste! Brusc ii apuca durerile cand vine vorba de el sau cine stie ce alte treburi urgente. Daca ii carati cu voi, cel mai probabil vor avea pe fata o nefericire maxima si se vor aseza eventual pe o bancuta sunandu-va din ora in ora. DA, orele trec repede la mall pentru noi:)))
  2. – destul de multi – merg cu voi la shopping docili, se strofoaca sa emita o parere pertinenta, dar clar ca se simt(sau chiar ii obligati) moral. Si la bine, si la rau, stiti zicala! Totusi ei NU vor sa fie acolo.
  3. – din ce in ce mai multi – mergeti voi cu ei la shopping sa-si cumpere chestii si ii asteptati pe bancuta pentru ca voi ati terminat dar ei inca au ramas fascinati de…reduceri.
  4. -cativa nebuni – nu numai ca merg cu voi la mall, dar va si aleg tinutele, va si interzic sa va cumparati anumite chestii, voi nu aveti niciun cuvant de spus.

Dar sa revin la subiectul inspirational al acestei postari…si anume categoria nr 4. Doamne, de obicei barbatului i se zice ca e sub papuc, si de cele mai multe ori este, insa sa vezi o femeie care vrea sa-si ia pantofi dar nu poate pt ca nu-i da voie viitorul sot…e o situatie cu totul socanta pt mine!

Adica m-am dus la Comart sa-mi iau sandale. Vazut, probat, 5 minute m-a convins vanzatoarea, le-am luat.

IMAG0273

Cand sa platesc, asta isi arunca ochii peste cap spre un cuplu care nu mai termina de ales pantofii…Ei, nu va ganditi ca si pentru el… adica pantofii ei de cununie, nunta, de zi, de seara, vreo 3 perechi mai exact… Mireasa proba ceva dragut, dar sotul nu si nu, ca “mergem la Mihai Albu sa dam comanda. Acum plecam la Marriott! Hai draga! Da, raman vreo 2 perechi, dar ne grabim acum. Ii achit direct pe toti, dar vrem sa ii facem pe comanda. nu dau avans, ii achit integral”‘.

Se vedea ca erau de ceva vreme in magazin, doar eu cand am intrat l-am vazut pe el in mana cu un pantof, pipaindu-l, analizandu-l…hmm creepy sau gay. Doar atat mi-a trecut prin minte:) Si tanara sotie (care sincer parea mai batrana ca el) tot proba, si el tot comenta de toc, de culoare, de asortare. Nu am stat sa retin exact ca la un moment dat eram concentrata pe ce trebuia eu sa cumpar, insa vorbea doar el…Ea se inrosise la fata si tot ce zicea nu era parca bine, tot ca el ramanea. Pana la urma cred ca omul detinea cardul!

Si totusi…relatia dintre o femeie si pantofii ei nu implica un barbat decat daca acesta i-a creat! O femeie imbracata si aranjata de altcineva fara sa tina seama de ceva confortabil si placut pentru ea, va arata intotdeauna ca o taranca de la camp imbracata in rochie dar fara manichiura si pedichiura facute, fara coafura si make up. Intelegeti ideea…

Eu am un gentelman’s agreement cu sotul meu: nu il chinui, nu ma chinuie. Adica ma duce la mall si ma lasa acolo daca nu are nimic sa-si cumpere si el:)

3 Responses to “Barbati care innebunesc femeile”

  1. Cristian Popa 18 July 2013 at 7:34 pm #

    Like… Like… Like… Big like!!!

    • Lavy 18 July 2013 at 7:40 pm #

      ha ha
      deci nu mi-au murit chiar toti cititorii de vaza!
      ma bucur ca te-a distrat

  2. Monica 19 August 2013 at 12:54 pm #

    Foarte dragute sandalele

Leave a Reply

