Shopppiiiing!

27 Jun

De cand nu m-a mai preocupat acest sport, s-a vazut in finante(economii), in tendintele de fashion (lipsa cu desavarsire) si in mai mult timp liber.

Dar daca tot nu mai sunt o shopaholica, totusi de 2 ori pe an, merita sa strabat magazinele in lung si in lat pentru o mica reinnoire a garderobei. Iata ca a sosit sezonul reducerilor si de data asta chiar aveti din ce alege! Sunt la haine, bijuterii, sandalute prin magazine de nici nu stiu unde sa ma duc mai intai si cum si in ce fel sa-mi mai fac prioritati.

Da, am lista, dar daca gasesc ceva extra dragut si redus, I’m in!

Iata ce mi-am luat momentan:

gentuta mica albastra cu lant de la Moa..64 de ron redusa 50%

image

fustite Pull&Bear: 89 respectiv 29 de ron reduse nu f mult dar merge

pull bear1

pull bear2

 crema de sezon cu SPF 50 de la Skincode 57 de ron cu card de membru club Helpnet

skincode

si o mica palarie pentru wishlist…soc e de la Meli Melo dar imi place foarte mult! E vreo 50 de ron dar inca nu am luat-o …poate o reduc, nu?:)

palarie

Leave a Reply

