Despre margelit – MY WAY

21 May

sEED bEADSRecunosc ca nu ma gandeam sa scriu un astfel de post pana la comentariul Irinei la articolul cu shamballa, dar acum brusc simt nevoia sa pun pe hartie toate lucrurile frumoase care vin odata cu un hobby ca asta.

Chiar azi imi spunea cineva ca dupa cativa ani s-a plictisit de margelit. Eu sper sa ma tina si pe mine macar unul:)

M-am apucat in martie si deja parca fac bijuterii de o vesnicie! Sunt acolo la un nivel de incepator insa e frumos ca si asa pot face un numar nelimitat de cercei, bratari, coliere….Sunt atatea de invatat, atatea de facut, atatea semipretioase de achizitionat…

Spre deosebire de anterioarele mele hobby-uri: shopping-ul si design-ul interior, margelitul este cel mai ieftin:)) Iar daca o dau in bara cu ceva, descompun si o iau de la capat cu alte combinatii, daca ma plictisesc, la fel. Pe langa asta pot sa-mi las creativitatea sa zburde in voie si nu am teama aia ca la achizitionarea unei mobile saua  unor pantofi: daca nu se asorteaza? Pai chiar nu conteaza: bijuteriile te pot scoate in fata, pot crea contrast, iti pot dezvalui personalitatea.

Acum invat combinatii de culori doar prin simpla alaturare a unor margele iar asta o pot folosi in stilul vestimentar si de ce nu in casa mea. Daca inainte pierdeam vremea brambura prin mall-uri cu recorduri gen de 6 ore fara sa cumpar nimic, acum stau linistita acasa, mai pun mana pe o margica, mai lenevesc, o pereche de cercei tot fac fara sa ma chinuiesc.

Apoi vin avantajele evidente precum alte bijuterii unicat in fiecare zi. Cand creez nu ma gandesc la prea multe, ci iau materialele pe care le am si incerc sa le aduc o utilizare onorabila. Deseori am noroc ca ies chestii pe care vreau sa le port macar o data…hai unele chiar de mai multe ori.:)

Dar ce e un lucru bun daca nu e impartasit si cu ceilalti? Dintre toate avantajele margelitului imi place cel mai mult ca macar pentru cateva momente reusesc sa fac oameni fericiti. Cu cat entuziasm sta mama langa mine cand fac ceva si cat de surazatoare e cand isi pune un alt set la 3 ore:)) Si cu cata bucurie primeste cineva o bratara cu charm-uri sau cat de bine e cand stiu ca am putut crea dupa model exact ce si-a dorit fiecare.

Chiar si cand vand bijuterii, pe langa aspectul financiar care imi permite sa obtin niste fonduri de reinvestit in margele, sunt foarte mandra ca acele persoane au apreciat munca mea, iar cand aflu ca le poarta zilnic ma umflu putin in pene.

Stiam eu ca am acolo un simt al stilului dar e buna si o confirmare. Pana la urma e o chestie personala: daca o persoana simte ca i se potriveste ceva, il poarta, daca nu, nu.

De aceea veti gasi diverse modele la mine pe blog, ceva pentru fiecare pe comanda sau nu. Mi-am promis ca voi poza tot si astept feedback-uri!

2 Responses to “Despre margelit – MY WAY”

  1. Irina 22 May 2013 at 2:21 pm #

    🙂 Ma bucur ca te-a inspirat comentariul meu. Ai exprimat foarte frumos ceea ce simti cand faci accesoriile.
    Pe mine cel mai mult ma bucura atunci cand fac cadouri, ma intalnesc cu persoanele respective dupa ceva vreme si vad ca le poarta. O prietena a plecat la master in Germania si mi-a spus ca toti colegii i-au admirat cerceii de la mine. E..special.
    Pana acum nu am vandut nimic, am ramas la stadiul de cadouri si mi-am facut o colectie frumusica..n-am mai cumparat accesorii de un an, poate doar daca am vazut ceva deosebit, in alt stil decat ceea ce pot face eu. Deocamdata nu am site/blog, am pozat insa aproape tot si imi propun sa le postez undeva..candva😀

    Spor la margelit si multa inspiratie iti dorec!

    • Lavy 23 May 2013 at 7:15 pm #

      e super usor sa-ti faci blog si sa uploadezi niste poze…chiar sunt curioasa acum:)

Leave a Reply

