Colectia de semipretioase

8 May

Pietrele semipretioase sunt de departe noile mele jucarii preferate cand vine vorba de margelit. Au o stralucire aparte, niste culori super si daca ai multe multe, poti face niste combinatii absolut senzationale!

Bine acuma e evident ca daca vrei ceva wow investeti o groaza de bani si iti iei bijuterii complicate asa cum imi plac mie de obicei. Totusi, daca stai si te gandesti, pe acelea le vei purta de 3 ori pe an la evenimente, si in rest, zilnic vei avea pe tine tot chestii mai simple…

Pe aceasta idee de purtat zilnic si asortat usor am mers si cand am mesterit aceasta mini colectie de cercelusi cu pietre semipretioase.

 

cercei murano ??????????????????????????????? DSC03984

Am avut in atelier: lapislazuli, cuart, agate si sticla de Murano, insa planuiesc sa achizitionez o gama imensa pe viitor:) Momentan caut furnizor de asa ceva, deci daca stiti pe cineva care vinde la preturi bune, va rog sa lasati un comment, mail etc.

Leave a Reply

