Cu ce ne incaltam in aprilie???

25 Apr

Ma oripileaza zilnic gandul ca deja din mai vom avea canicula:((( mai ales in capitala…

Dar azi am experimentat ceva si mai rau: caldura de aproape 30 de grade in luna aprilie! Adica pe bune de o saptamana am scos si eu pantofii la purtat si deja nu mai am ce face cu ei. Teoria mea cu privire la incaltamintea si sezoanele in Romania e mult prea valabila. La noi ai nevoie de cizme si sandale si iar cizme. Mi-am cumparat o singura pereche de balerini anul asta si nu am apucat sa ii port decat fix de 2 ori!

Hmmm…..macar azi am fost inspirata sa trec la sandale

Ca si consolare macar sandale am muuuulteee:) dar tot ar mai merge cateva..asa mai confy…Ralph Lauren la $69 cum suna? mai jos exemplare de pe Zappos.com un site prea tare si prea de departe.

2083125-p-MULTIVIEW

1688442-p-MULTIVIEW1373229-p-MULTIVIEW

Leave a Reply

