Salutari de primavara

23 Apr

Sper ca nu am dezamagit oamenii care vroiau sa mai citeasca despre una de alta, dar momentan sunt foarte ocupata in atelierul de margelit.

Cat despre fashion, studiul bijuteriilor a inceput sa ma ajute intr-o mai buna potrivire a culorilor, si in dezvoltarea unui stil propriu aferent:) Se poate ca de multe ori sa-mi gasesc haine/pantofi mai vechi dar ultra actuali. Deh, de aia e bine sa investesti intr-o pereche de pantofi care sa te tina 5 ani!

Shopping-ul nu mai este pasiunea mea demult, iar mall-urile au devenit un loc din care vreau sa scap repede. Ultimele achizitii pe care le consider foarte utile in primavara asta: jeansi stretch deschisi la culoare si un cardigan subtire crem. Deci pentru primavara 2013 eu prefer nuante soft de genul:

polyvore

Si cam asta despre moda..back to work!

Mai e cale lunga pana departe si totusi e un sentiment minunat sa-ti porti propriile bijuterii si mai ales sa primesti comenzi pentru ca intr-un final sa-ti vezi bijuteriile purtate de cei din jur…. yuhuuu….

P.S. Traiasca Polyvore si oamenii pasionati de. Eu nu mai am timp pentru astea deci am imprumutat o poza sponsorizata vad de Timex.

Leave a Reply

