Lavy’s Breakfast

15 Apr

???????????????????????????????

Merg foarte bine in aceasta dimineata de luni primii mei cercei cu bilute! Ma refer la ACE cu bilute (pentru cunoscatori). Hmmm..sa vedem cu ce ma si imbrac azi….

Desi am zis ca o sa-mi fac bijuterii sa le asortez la tinutele pe care le am deja, mereu ajung sa-mi aleg hainele in functie de ultimele creatii.

Se pare ca filozofia mea de viata se aplica si in atelierul de margelit: daca e inspiratie bine, daca nu, mai bine renunt:) Deci probabil nu voi avea prea curand lantisoarele, brataricile si cerceii de care am nevoie dar sper ca macar sa iasa frumoase!

P.S. Titlul este trademark Tavy , dar fiind luni si nu sambata, sper ca nu se supara:)

Leave a Reply

