Cel mai ravnit colet din istoria Postei romane

11 Apr

V-am spus deja ca m-am apucat de margelit, nu? Si ca am facut deja 2 comenzi pe samargelim.ro…ei…nu stiu cum se facea ca de cate ori ma puneam sa confectionez o bijuterie nu aveam ce-mi trebuia. Deci, ce-am zis eu? hai la shopping pe Breslo. Am cautat de-am innebunit si am gasit intr-un final un magazinas care avea de toaaate, pe bune, chiar de toate. Livrare gratis prin posta romana…

Totul a mers struna pana cand m-am dus sa il ridic..ei ce credeti: cu o figura serioasa si calamitata doamna de la posta s-a jurat pe tot ce are ea ca nu poate sa mi-l dea!de ce? pentru ca nu corespunde: numele si nici adresa din buletin! Soc! Cum si de ce? Din comoditate am pus adresa la care locuiesc in prezent si nu cea din buletin (cu cateva numere mai in josul strazii). Iar la nume, am omis sa il trec si pe al doilea. Acuma na scandal..zic ce naiba fac. M-am rugat vreo 10 minute de aia acolo, nu si nu ca-si pierde serviciul…ca are abateri si ca o dau astia afara…

Tin sa mentionez ca am mai ridicat colete de pe aceasta adresa si nu au fost probleme chiar la acelasi ghiseu. Mi-a zis ca sa vorbesc cu expeditorul sa puna  epost cu al doilea nume:) Ca altfel cum sa ma identifice:) Si sa revin peste o zi ca dureaza pana se trimite..cred ca era vorba de un mail…:)

Peste cateva ore cu interventii la o diriginta de la alta post, a cu telefoane, hai ca cica sa ma duc ca s-a rezolvat…ma invoiesc de la serviciu ma duc si diriginta imi zice acelasi lucru : ca NU poate sub nicio form asa-mi dea coletul. Adica eu nu vad ca nu corespunde? Ca ea credea ca e doar pentru al doilea prenume,  nu si probleme cu adresa.

Eh..ce naiba sa fac acum..sun expeditorul sa se duca si el la posta lui sa-mi adauge nenorocirea de al doilea prenume  (ca tot imi place mie mult). Omul de buna credinta, s-a dus a 2-a zi la posta, a vb cu tanti si i-a zis ca nu-i problema: ”se rezolva””. Sa ma duc a doua zi la posta ca e ok.

Ma duc a 2 a zi la posta, tanti deja pregatita, imi flutura foile in fata si foarte serioasa: domnisoara, nu va putem da coletul! nu am primit nimic!

Pfuuuuu…nu pot sa va explic cate injuraturi in gand am tras si cat am urlat si la posta si la bietul om care mi-a trimis pachetul…de l-am facut sa se mai duca o data si sa puna dracu epostul:)

A doua zi, ce credeti? s-a dus omu, a insistat sa puna epostul. Astazi m-a dus si pe mine capul sa sun inainte sa ma mai duc a 4-a oara pentru pachet. Soc: de data asta totul era ok! Cu inflacarare, dupa 4 zile si tot atatea drumuri (+2 ale expeditorului) la posta, am ridicat coletul! Nu am mai avut rabdare si l-am desfacut pe drum!

Evident, am ramas dezamagita! Se pare ca tot ce credeam eu ca e mare era mic si tot ce credeam ca e mic era mare:)))uite asa 100 ron aruncati pe apa sambetei. . 2 saptamani pierdute cu gandul la aceasta comanda, nervi pentru toate partile implicate si infime materiale pentru creatii sublime….:((

Online shopping sucks!

???????????????????????????????

5 Responses to “Cel mai ravnit colet din istoria Postei romane”

  1. Andrei Lefter 13 April 2013 at 1:18 am #

    Hai sa-ti spun eu cum imi ridic coletul de la Royal Mail (UK):
    In cutia postala primesc un fluturas pe care scrie numele meu, adresa etc, motivul pentru care nu mi-a fost lasat coletul la scara (prea marem, necesita semnatura etc) si cand pot sa ma duc sa-l ridic (adica sa las o ora, doua ore, sa ma duc a doua zi).
    Cu acest fluturas cu insemnele Royal Mail pe el ma prezint la Oficiu. In afara de fluturasul asta mai trebuie sa fac dovada ca sunt eu si trebuie sa prezint un act care sa-mi ateste identitatea: pasaport, carte de identitate, permis de conducere sau card bancar. Stii ce prezint eu? Card bancar. Stii ce scrie pe cardul meu la nume? A D LEFTER. Nu scrie nici adresa nici primul si nici al doilea nume, doar initialele. N-am avut nicio problema. Ba chiar cand n-am putut eu ajunge a fost sotia mea, cu cardul ei pe care scrie R Lefter.
    Am avut si eu destule experiente cu Posta Romana, dupa cum stii ca am scris pe blogul meu cu ceva vreme in urma.
    Ai trei variante in continuare:
    1. Te obisnuiesti cu sistemul;
    2. Scrii pe blog;
    3. Emigrezi!😉
    Poti sa le faci si pe toate trei, nu se exclud.🙂

    • Lavy 13 April 2013 at 11:55 am #

      mda..cred ca n-o sa mai comand nimic online:)))

  2. handmadebracelets21 13 April 2013 at 3:01 pm #

    mi s-a intamplat foarte des sa comand si sa imi trimita ceva… diferit decat credeam eu. mai bine cauta prin oras margele. e mult mai sigur.🙂

    • Lavy 14 April 2013 at 8:00 pm #

      tu de unde iti iei din oras? eu nu stiu decat 2 magazine si alea nu au oferta atat de variata😦

  3. handmadebracelets21 15 April 2013 at 5:40 pm #

    pai… stiu ca pare ciudat, dar am gasit foarte multe margele in bazar (sa nu se inteleaga ca de acolo imi fac cumparaturile!). sunt mai ieftine si macar esti sigur de ceea ce cumperi. spor la lucru.

Leave a Reply

