Descoperiri de weekend: outlet-urile de la Cismigiu

2 Apr

poza2Pana de curand eram mare fana a mall-urilor si le vizitam pe toate consecutiv weekend de weekend. Evident ajunsesem sa cred ca orice ai avea nevoie, clar vei gasi doar la mall. Moda se compunea din ce era prin magazine sau din vestimentatiile domnisoarelor care se plimbau agale pe aleile din Baneasa (numite strazi bineinteles:) )

Preturile…orice de la 50 de lei in sus:)) pentru cel mai penal tricou de “firma”.

Hmmm…

Dar iata ca intr-o zi de parc si dupa ce auzisem vagi zvonuri despre nu stiu ce magazine interesante de pe la Cismigiu, mi-am chinuit sotul prin vreo 5 magazine la rand! Locatia exacta: chiar langa hotel Cismigiu redeschis, bld Regina Elisabeta.  Am gasit multe rochite, bluzite, camasute si de toate..erau chiar si unele cu pantofi vizavi dar preturile erau cam mari fata de alte magazine din..Berceni:)))

Asa ca am ajuns sa-mi iau o bluza fitoasa cu multe voaluri si atarnaturi pentru club cu 59 de lei (nu chiar ieftina, stiu), un tricou cu 39 si un altul cu 19:D

Am inceput mai greu dar cum e in toate domeniile odata ce prinzi un pic de experienta lucrurile vin de la sine. Asa am aflat ca aceiasi pantofi romanesti din piele care erau 220 de ron la Cismigiu, la Berceni sunt 100:)))

cat despre branduri erau destule: Bershka, H&M, Stradivarius, Atmosphere, Topshop, Zara si unele necunoscute.

Per total experienta a fost pozitiva: am realizat ca mai exista si locuri de unde iti poti cumpara ceva dragut si ieftin si sa nu iti pierzi atata timp ca la mall. De asemenea am descoperit care este adevarata valoare a banilor si ca Baneasa e exagerata la toate capitolele.

Recunosc totusi ca unele branduri si ultimele colectii merita din cand in cand. La fel si daca prinzi vreo promotie, e mai bine sa dai mai mult pe ceva mai calitativ..doar sa fie calitativ…ca de tepe ne-am saturat cu totii.

4 Responses to “Descoperiri de weekend: outlet-urile de la Cismigiu”

  1. Oana 2 April 2013 at 10:10 pm #

    Unde in Berceni sunt pantofii asa ieftini?😀

    • Lavy 3 April 2013 at 5:24 pm #

      in spatele Mega Image Obregia e o bomba de magazin d eproducator cu preturi super bune. Acuma probabil si oferta e mai putin variata dar eu personal am vazut aceeasi pereche de pantofi pe care o luase cineva de acolo la pret dublu aici la Cismigiu..deci

  2. Cristina 23 January 2015 at 9:55 pm #

    Cand ti-am citit azi postarea chiar m-am bucurat ca mai exista si alte outlet-uri in Bucuresti in afara de cel din Bucuresti si de Kurtmann, dar din păcate materialele hainelor din outlet-urile astea de la Universitate lasa mult dar foarte mult de dorit. Sunt stil orice produs 15 lei. M-ay dezamăgit. Am remarcat doar niste paltoane(dar din poliester), dar la fel sunt si cele din mall.
    Avantajul e ca măcar am încercat si măcar nu am dat banii pe prostii.
    Dar nu as recomanda magazinele astea daca vreti haine calitative, gen bumbac măcar.

    • Lavy 24 January 2015 at 12:23 am #

      Adevarul e ca tot la mall fac shopping.am crezut ca e din cauza ca sunt eu exagerat de pretentioasa…scuze daca te am pus aiurea pe drumuri.cand am fost eu era multa lume si pareau ca gasesc chestii

Leave a Reply

