Un alt weekend dominat de bijuterii!

31 Mar

Toata lumea ma intreaba ce am mai facut si eu mai mult vorbesc decat fac din pacate. Totusi in weekend sunt mai productiva si pot sa ma mai mandresc cu cate o creatie – 2- hai bine, 6:)

Partea frumoasa la acest hobby este ca pot sa imi fac singura bijuteriile pe care mi le-am dorit dintotdeauna, cum ar fi acesti cercei rosii!

DSC03792

ceva simplu dar elegant

DSC03805

cercei pentru Sisi

DSC03804

o alta chestie pe care mi-am dorit-o o viata: bratarica cu zdranganele

DSC03798

Am stat la cerceii astia cel mai mult pentru ca am vrut sa ii fac ca pe net…evident ca au iesit foarte diferiti fata de model:)

DSC03810

Un set patinat…pentru ca lumea vrea seturi! si am vrut sa vad daca pot.

DSC03795 DSC03796

Leave a Reply

