Inspiratie cu tematica

17 Mar

De indata ce am vazut poza asta pe houzz.com m-am si gandit ce minunat ar sta un aranjament de discuri inramate intr-o camera de zi a unui iubitor de muzica. Dar pana la urma cine mai are discuri?

Eu da! bine, fie… tatal meu deci implicit si eu.  Stiu ca la mine acasa au ramas undeva intr-un dulap demult uitate si prafuite alaturi de pick-up-ul la care nimeni nu mai asculta nimic.  Sigur va deveni obiect “vintage” valoros peste ceva vreme:))

Si totusi…deja vizualizez o camera dedicata muzicii…un nou proiect…..

discuri

2 Responses to “Inspiratie cu tematica”

  1. Ani - Alesa.ro 18 March 2013 at 8:41 pm #

    Frumos, din pacate destul de dificil de realizat pentru ca spatiul este de obicei limitat. Oricum, noi avem in sufragerie 3 chitare aranjate pe suport, deci ne putem incadra, zic🙂

    • Lavy 18 March 2013 at 9:42 pm #

      mai dificil e cu chitarile:) discurile sunt chiar easy
      felicitari pentru aranjament! cred ca e tare misto!

Leave a Reply

