Vine vine primavara

12 Mar

La mine a venit deja! Cred ca e prima data cand mi se pare ca am destule flori:) Noroc cu diversele ocazii din lunile februarie si martie ca altfel..batea vantul pe balustrade…

Sa vi le prezint mai bine

Muscari si kalanchoe fac echipa buna in cosuletul vintage salvat de la gunoi

DSC03720

Un bulb imens de amarylis adus tocmai din Olanda. A avut ceva vreme repaus, acuma sper sa infloreasca.

DSC03718

O ditamai kalanchoe pe care o am de cativa ani buni. Infloreste la greu si e foarte usor de intretinut.

DSC03722

O azalee ce sta sa moara (ca toate de altfel) alaturi de o tufanica si o alta kalanchoe roz

DSC03725

Un trandafir galben superb caruia nu-i dau multe zile pana face boli:))  o muscata fuchsia ce trebuie transplantata, si o hortensie super draguta.

DSC03726

Viitoarele mele plante aromatice deja au mici mugurasi…vedem ce o sa iasa.

DSC03724

Si in sfarsit orhideele mele salvate de la moarte care culmea, urmeaza sa infloreasca!

DSC03727

DSC03729

2 Responses to “Vine vine primavara”

  1. Adeline 24 March 2013 at 7:12 am #

    frumoase flori sa te bucuri de ele cat mai mult🙂

    • Lavy 27 March 2013 at 9:12 pm #

      clar! vreo 2 s-au ofilit deja:))
      dar multumesc

Leave a Reply

