M-am apucat de…margelit!

10 Mar

Stie toata lumea ca eu sunt persoana cu cea mai putina rabdare din lume si deseori mi-am spus ca eu nu voi putea face asa ceva niciodata dar…

La un atelier la job am invatat sa fac un nod pentru bratara kabala si cand am realizat ca o asemenea bratara se poate face in 5 minute, mi-am facut 3:) Apoi mintea mea care a luat-o razna a inceput sa se gandeasca cum as putea face si alte chestii misto pe care de altfel nu mi le-as cumpara dar as vrea sa le am acolo dimineata sa ma accesorizez cu ele. Uite asa rapid am si gasit pe net un kit pentru incepatori si iata-ma! Level 1 la facut bijuterii handmade:)

kit margeim

Setul este luat de la samargelim.ro si dupa denumire va puteti da seama ca e destul de dedicat pe partea asta de margele. Am dat ceva pe el, 180 de ron insa pentru mine care habar nu aveam ce imi trebuia sa-mi confectionez eu brataricile preferate, a fost chiar alegerea ideala. Are un mic manual asa sa intelegi baza, clesti, sarmulite, tortite, elastice, zale, margele sa te joci si multe alte nebunii.

Momentan sunt la capitolul bratari pe elastic dupa cum puteti vedea in poza.

Am mai facut bratari si cercei cu ace si bucle, cu inchizatoare insa nu au iesit asa dragute. Mai exersez si va tin la curent.

Sunt curioasa cum vi se par🙂

bratari2

One Response to “M-am apucat de…margelit!”

  1. Andrei Lefter 11 March 2013 at 1:50 pm #

    Mi se par foarte faine. Nu prea stiu eu cam care-i diferenta intre un “margelar” de lvl 1 si unul de lvl 10 sa zicem, dar pentru un incepator arata foarte frumos. Eu nu am purtat niciodata accesori de gen, dar cred ca fetele sunt inebunite dupa asa ceva. Eu sustin artele si artistii iar margelitul asta cred ca se incadreaza la hobbiuri artistice. Nu pot decat saa te felicit si sa-ti urez sa te tine cat mi mult!

Leave a Reply

