Pensule ELF – pentru incepatori

2 Mar

repet: pentru INCEPATORI

Nu stiu daca v-am mai spus, dar eu de foaaarte curand am inteles ca ar trebui sa utilizez pensule pentru machiaj, prin urmare mi-am achizitionat cateva de la ELF.

A fost mega dificil sa ma hotarasc pe care sa le iau, pentru ca stiti cum e: pe net gasesti o mie si una de pareri diferite, articole cu sfaturi din care nu intelegi mai nimic daca esti nou in domeniu! Asa ca m-am dat cu capul de pereti 3 zile si 3 nopti cititind si informand-ma care ce si cum, facand topuri, topulete, notandu-mi denumiri si tot asa.

Intr-un final la care nimeni nu se mai astepta (ca deh, ma si plictisisem naibii) am reusit sa iau ceva, mai exact 5 pensule din gamele Essentials si Studio.

Inainte sa va vorbesc despre fiecare, trebuie sa mentionez ca :

  • e importanta marimea pleoapei pe care o aveti in alegerea pensulei. Gasiti si pe youtube tutoriale insa daca aveti o pleoapa minuscula ca mine, se potrivesc toate din parti sa zic asa.
  •  denumirea pensulei are o vaga legatura cu utilizarea. De exemplu pentru fond de ten am vazut peste tot ca se recomanda o pensula de pudra, pentru pudra una de blush si tot asa:) E haos, va spun eu!
  •  daca sunteti la inceput, luati cateva pensule si eventual din gamele astea mai ieftine (Essential, chiar si Studio) macar testati inainte sa aruncati cu banii.
  •  ganditi-va la ce produse de machiaj folositi si pentru care credeti ca v-ati descurca mai bine cu pensula, si cumparati cate o pensula pentru fiecare. Exceptie pentru farduri de ochi, aici va cam trebuie minim 3: contur, aplicare fard si blending.

Asa, acum sa va prezint ce mi-am luat eu si cum folosesc:

Pensula Blush Brush

Eu o folosesc pentru fondul de ten lichid:)) Stiu ca toata lumea o recomanda pentru blush si highlighter, insa eu pun putin fond de ten, am fata mica, si merge perfect! Nu as fi crezut ca voi apela la o pensula pentru intins fondul de ten pentru ca citisem ca iti ia mult timp cu pensula, dar nu e asa deloc. Eu ma descurc bine cu ea, fericita ca nu ma mai manjesc pe degete:)

O recomand!

13586151

Pensula pentru aplicare fard (eye shadow brush)

Cea mai basic pensulica ELF, si cea mai vanduta. E ok pentru fard, mai multe nu am ce zice: isi face treaba.

41-pensula-pentru-aplicare-fard-de-ochi_1

Pensula pentru contur ochi (contour brush, gama Studio)

Eh, aici eu credeam ca va fi o pensula mai mica, dar nu, e destul de bombata si la mine acopera o treime de pleoapa:) V-am zis, le am eu mici. Ma uitam pe specificatii si intr-adevar face ce spune: daca vrei sa iei mai mult fard puternic si sa il aplici in coltul exterior si la baza genelor, e foarte ok.

93-pensula-pemtru-contur_1

Pensula Blending Eye

Nu stiu eu cum se face blendingul asta dar aici ma asteptam sa fie pensula mai mare si mai fluffy. A mea e mai ascutita decat cea din poza online. Am mai citit ca difera unele pensule in functie de stoc la ELF, si ma gandesc ca poate din aceasta cauza. In fine, per total merge.

45-pensula-pentru-ochi-blending-eye-_1

Pensula Powder Brush

Asta e cea mai tare pensula cica pentru fondul de ten. Repet, poate pentru persoanele cu fata mare, care folosesc 5 kile de fond de ten. Eu una nu o folosesc deloc pentru ca daca as intinde cu ea fondul de ten s-ar incarca foarte mult cu produs. Trebuie sa stiti ca veti consuma mai repede produsele odata ce le puneti pe pensule. Procesul de curatare ar fi mai greu etc. Deci din comoditate nu o folosesc. Cat despre pudra, singura pe care o am este bronzanta de la Avon si am buretel la ea. A ramas stinghera in sertar, cine stie poate la urmatoarea pudra bronzanta o sa am nevoie si de o asemenea pensula.

97-pensula-pentru-pudra_1

Per total sunt multumita de pensulele de la ELF, pretul este imbatabil si oferta extra variata. Cred intr-adevar ca gama Studio e mai buan decat Essentials, parca sunt mai fine. Acuma in functie de bugetul fiecaruia.

Dezavantaj la pensule este ca trebuie curatate zilnic. Eu mi-am luat un sampon tot de la ELF pentru uz zilnic si n-am probleme. Mai rar cand aveti chef, puteti sa le spalati si cu apa. Pensulele astea se usuca repede, cel putin astea mici ale mele.

Daca aveti alte tips&tricks, va rog. Eu nu sunt decat incepatoare…

Leave a Reply

