De unde iei cele mai frumoase martisoare

11 Feb

Hoinarind cu treburi prin oras, am ajuns din intamplare si pe la Auchan Titan la unul dintre magazinele mele preferate, Zahir.

zahir

Cu ce m-a impresionat de data asta? Pai e clar! cu martisoarele ca doar sunt in sezon! Am gasit:

martisoare de sticla

martisoare brose clasice

martisoare brose animale

martisoare brose pietre sclipitoare

martisoare bratari feng shui

martisoare bratari kaballa

martisoare handmade cu fluturi

martisoare handmade funny

martisoare clasice

martisoare seturi bijuterii argintate/aurite mici

martisoare coliere

martisoare bratari pietre semi-pretioase

si mai erau doar ca nu mi le mai amintesc:( Si preturile mi s-au parut super ok: de la 3 ron la 35 de ron, depinde pentru cine cumparati si ce gusturi aveti. Dar e greu sa dati gres, asta e clar.

Din pacate nu au site si nici nu gasesc foarte multe chestii asemanatoare  pe net:( Am pus mai jos o poza cu un martisor in forma de ciupercuta, asa ceva era sigur, in alt ambalaj etc..dar pe acolo

ciupercute

Daca aveti nevoie sa luati un martisor si sunteti prin zona, va recomand sa va duceti neaparat. Pe langa martisoare, am mai gasit niste albume foto super cute pe care ti le poti personaliza cum vrei. Pe paginile negre sau maro simple puteti adauga mici logo-uri, desene imprimeuri colorate precum cele de mai jos:

album colorate

Pe langa albumul pe care l-am si cumparat, mi-au mai placut niste felicitari micute foarte foarte dragute in genul celei de mai jos:

Happy Birthday pretty postage

Sper sa va ajute si sa va inspire acest articol si anul acesta sa daruiti si sa primiti numai martisoare superbe!

Surse poze: Aster Beads, Get lokal

Leave a Reply

