Despre hand made si alte nimicuri

10 Feb

Desi nu am vreun talent de  a face efectiv ceva handmade, am inceput sa fiu tot mai interesata de aceasta lume minunata a lucrurilor unice sau macar facute manual, personalizate.

Astfel mi-am facut cerceii de cununie la Josephine, invitatiile de nunta la Danique micul meu tablou handmade cu inimioare tot acolo, sunt fascinata de chestiile tricotate manual si lista continua…

cercei_josephine_albinuta_cristale_swarovski_albe_roz_pal_mocca fluturi

danique

Asa ca atunci cand am descoperit acest articol pe blogul La Hanul Maimutelor, mi-am spus ca trebuie sa il impartasesc! Sunt multe persoane care cauta probabil acest gen de informatii: cum, ce, si de unde sa- ti cumperi materiale pentru proiecte handmade. Deci s-ar putea sa va intereseze…

Eu personal  o sa-mi incerc norocul la magazinul Steluta de langa Cocor. Pacat ca au program de bugetari: 10-18:00 de luni pana vineri si sambata 10-14:00.

Later edit: am mai gasit o mercerie pe Ion Mihalache ca reper Cimitirul Evreiesc vizavi de Mega Image. Are program pana la 7 seara dar e atat de mica incat azi oamenii stateau la coada afara!:)

 

Leave a Reply

