Isteria bratarilor Shamballa

29 Jan

bratarashamballa3De curand am vazut la cateva colege acest tip de bratari. Nu stiu ce cunostinta a nu stiu cui face asa ceva si le vinde la un pret fantastic se pare: de 30 de lei. Nu auzisem pana mai ieri de asa ceva, insa la un rapid search pe google am dat de “‘noul” trend in materie de bijuterii. Cum asa? Simplu: daca Karl Lagerfeld le poarta, tot Hollywood-ul le poarta, si implicit toata planeta ii urmeaza.

Deci, zicea cineva Kaballa? Neh, lumea a dat-o pe Shamballa! Ce e aia? Ehe, de origine tibetana, un taram pentru cei cu karma inalta. Bratarile in functie de culorile bilelor au tot felul de puteri, chakre, mantre si energii care te protejeaza, iti alina sufletul si alte chestii mistice. Tot respectul pentru fiecare religie in parte, insa daca Madonna isi pune niste bratari, deja nu mai poate provoca decat consumerism in masa. Eu cu siguranta pot declara cu mana pe inima ca atunci cand cumpar o bijuterie, ma gandesc doar la ce mi-ar sta mie bine, chiar daca e si sfintita si e luata de la biserica.

Karl-Lagerfeld-Shamballa-Jewels

Voi ce spuneti? Ati purta o shamballa?

Care- i mai frmoasa: kaballa sau shamballa?

kabal6

sambala

Regret sa va stric avantul unora, dar…daca la noi abia si-au facut simtita prezenta, “noile”” bratari se pare ca s-au purtat acum 2 ani prin State…deh, macar nu suntem cu 50 de ani in urma. Trendul a decedat cica pentru ca prea multi l-au adoptat!

Sursa poze: pingu biju si bratari-talismane

5 Responses to “Isteria bratarilor Shamballa”

  1. Mark Lavine 31 January 2013 at 11:45 am #

    Nice bracelets. Can I have one? ^_^

  2. Irina 20 May 2013 at 12:23 pm #

    Astazi am descoperit blogul tau si tot uitandu-ma la older posts, am dat de acest articol. Nu mai suport aceste bratari..Mi se par oribile dpdv estetic, nu se potrivesc la nimic..Snurul tinde catre hippie, biele alea sunt groaznice cu orice ar fi combinate..Si cand am vazut cat de scumpe sunt, mi se pare inselatorie pe fata. Sa nu mai zic de celelalte, cu snur rosu, materialele costa 40-50 bani si ei le vand cu 10 lei. Deh, cine nu are nevoie de dragostea sau banii care vor pica din cer indata ce punem bratara la incheietura mainii🙂.

    Anyway, imi plac foarte mult accesoriile pe care le faci, mai fac si eu din cand in cand, dar cred ca mi-a pierit entuziasmul de la inceput.

    • Lavy 21 May 2013 at 8:43 pm #

      he he nici mie nu-mi plac! In afara de shamballa si kaballa (care by the way pot costa intre 5 si 150 de lei) mai sunt cele din margelute de sticla sclipicioasa. pe astea le poarta fetele cate 10 la mana. Dezastru total:D

      Ma bucur ca ai descoperit blogul meu si multumesc pentru aprecieri.
      ca si continuare a acestui raspuns, chiar m-ai inspirat sa public un articol despre margelit my way.

  3. Lavy 21 May 2013 at 8:51 pm #

    uitasem: ai un site sa vedem ce faci si tu?

Trackbacks/Pingbacks

  1. Despre margelit – MY WAY | Beauty Republic - 21 May 2013

    […] ca nu ma gandeam sa scriu un astfel de post pana la comentariul Irinei la articolul cu shamballa, dar acum brusc simt nevoia sa pun pe hartie toate lucrurile frumoase care vin odata cu un hobby ca […]

Leave a Reply

