Masca de par Balea pentru stralucire

21 Jan

DSC03631Daca ati citit si articole mai vechi de-ale mele, stiti probabil deja ca sunt obsedata de par si produse de ingrijire a parului. De aceea, am tot incercat diverse sampoane, balsamuri si masti. Recunosc ca nu prea imi plac uleiurile si spray-urile leave-in. Cat despre fixative, nu folosesc decat la ocazii speciale.

Ca si atacatori ai parului meu, as putea numi foehnul (folosit pe treapta 1), vopseaua (spuma fara amoniac) si soarele.

In conditiile date, nu ar trebui, ma gandesc eu, sa am mari probleme cu podoaba capilara, insa avand firul foarte subtire, se incurca extrem de rapid si se usuca pe lungime.

Intr-o criza financiara si un mare entuziasm fata de produsele DM mi-am achizitionat aceast masca de par cu piersici de la Balea. Scria pe ea ca e pentru stralucire si chestiile astea ma dau mereu pe spate pe mine! Ce fata nu si-ar dori sa aiba un par stralucitor ca in reclamele Pantene?ūüôā

In trecut am avut niste creme de la DM si un gel de dus… nu prea mi-au placut. Dar na, mi se terminase masca de la L’oreal Professional si am zis, hai sa ii mai acord o sansa preasalvitului de toate bloggeritele: Drogerie Markt.

Ce pot spune despre Balea glanz glanz:

  • ¬†are un ambalaj dragut (conteaza pentru femei)
  • are un miros frumos de piersici
  • ¬†e ieftina: am dat vreo 10 lei pe ea
  • nu contine silicon

Cam astea au fost lucrurile bune; ca si DEZAVANTAJE, ar fi ca nu-si face treaba, adica parul este:

  • ¬† uscat
  • ¬†incurcat
  • cu multe fire rebele

Clar, nu o voi mai cumpara nicodata, si ma indoiesc ca voi mai cumpara ceva de la DM curand. Nu stiu cum sunt atat de apreciate produsele lor, mie pur si simplu nu-mi priesc:(. Pacat! ca sunt atat de ieftine!

Leave a Reply

