Tinuta Office de iarna

16 Jan

Cred ca de la Kendi mi se trage…am vazut pe site-ul ei multe, poate prea multe outfit-uri dragute, simple, si am inceput sa ma gandesc la propriile mele haine, cum sa le combin, cum sa fac sa le folosesc la maximum si tot asa. Pfuu, evident iti trebuie si material si timp, si inspiratie! Totusi eu zic ca mi-a iesit bine acest look office, asa ca il impartasesc si cu voi.

Mi-au placut tare mult botinele astea de la Reserved si daca tot erau la reduceri, mi le-am achizitionat. Le-am combinat cu o camasa mai lejera si nelipsitii skinny jeans simpli de culoare inchisa, un must pentru birou. O alta piesa de rezistenta a acestei ierni a fost cardiganul lung sau/si asimetric. Pentru o pata de culoare, am adaugat o esarfa in ton cu botinele, si iata ce a iesit:

tinuta office

N-am spus nimic de accesorii pentru ca sincer nici nu mai imi amintesc ce am purtat. Oricum aici alegerile sunt nelimitate.

P.S. Am spus “a fost o iarna pentru ca deja au aparut colectiile noi de primavara, cel putin online…dar despre asta urmeaza sa va povestesc in curand…

Leave a Reply

