Nici jeansi, nici colanti – jeggings

14 Jan

jEGGINGSTot imi spun ca e momentul sa-mi depasesc frica de colanti pentru ca se poarta si sunt comozi, si sunt grosi, si sunt ieftini practici, etc etc etc, dar nimic. EU NU POT PURTA COLANTI! (inca, mai incerc:))

Sigur nu la mine s-au gandit producatorii cand au inventat asa numitii “jeggings”, dar pot sa profit de ei si sa fiu si eu acolo, intr-un fel de trend. Ce sunt ei? Pai un fel de blugi elastici subtiri. Mai tineti minte blugii elastici turcesti? Ohoo ce fobie aveam si de aia:))

Avantaje fata de jeansi? Sunt mai mulati, foarte mulati, se fac in o mie de culori si am impresia ca sunt si mai ieftini, posibil sa consume mai putina apa in procesul de fabricatie…deci eco!

Se poarta cu…botine  bineinteles!

Dolce-Vita-shoes-Jamison-(Cognac-Suede)-010604

Leave a Reply

