Accesorii care spun ceva

13 Jan

27.79

De vreo saptamana asa am descoperit un blog foarte misto, Kendi Everyday (il gasiti in blogroll) in care o tipa se pozeaza in diverse outfituri. Nimic spectaculos veti spune, insa se intampla sa fie exact pe stilul si gustul meu: simplu, colorat, fara abuzuri de accesorii, fara tocuri imposibile. Ei, la un give away al ei am descoperit acest site si bijuteriile aferente. Mi se pare ca pe unele le mai poarta si Kendi, oricum se asorteaza super cu orice fel de haine si sunt …AURII.

Am mai vorbit acum cativa ani de asa numita dilema intre accesoriile aurii si argintii si clar eu port preponderent argintii, insa acestea au ceva deosebit care chiar pot adauga acel ceva unei tinute.

bracelets

turcoaz  braceletam bracelets leather  gold mov orange pearl santorini stone27.53

P.S. Pacat ca giwe away-ul este valabil doar pentru rezidentii SUA:(

Leave a Reply

