Cardigan de iarna

3 Jan

Desi e soare de vreo 2 saptamani si s-a topit toata zapada, eu nu ma las pacalita de iarna asta nenorocita si ma gandesc serios ca mi-ar trebui cel putin un cardigan din ala gros, semi lung si calduros.

Cand vorbesc de  genericul “knitwear”, imi vin in minte magazine gen Promod si Mango, nu stiu de ce. Cu toate astea, cele mai multe specimene le-am gasit la… Camaieu. Ramane de vazut ce poate fi gasit si in magazinele de la noi. Din pacate, la fel ca si la Reserved, am descoperit un site cu produse foarte dragute si multe, insa care nu se pot achizitiona de pe net.

cama1 cama2 cama3 cama4 cama5 cama6 cama7

Leave a Reply

