Ce sa porti de revelion

30 Dec

Imi mentin in fiecare an parerea ca ar trebui sa purtam rochie in seara dintre ani, iar aceasta rochie o vad mereu “‘glamourous”: material fin, culoare inchisa, cu cristale, paiete stralucitoare. Cand va alegeti rochia, ganditi-va totusi si in functie de locatia unde petreceti evenimentul…ca daca faceti intr-un apartament de bloc la niste prieteni, chiar nu e cazul sa exagerati..merge si o rochita de zi.

Rochiile pe care le-am selectat mi le-am imaginat pentru petreceri ultra sofisticate la palat, in cluburi, restaurante, dar si pentru…o locatie mai friguroasa… o sa vedeti ca am gasit inclusiv o piesa vestimentara minunata cu blanita:).

Eu presimt ca o sa se poarte negrul maine, si de aceea am ales majoritatea de aceasta culoare, sau varianta b metalice stralucitoare. Vedem cu totii maine ce se va intampla.

Va urez de pe acum La multi ani si distractie placuta!

cat

opulence dress

asos

mlh

fur2

Leave a Reply

