Anna Karenina – Fashion Statement

27 Dec

opulence

Extravaganta, opulenta, drama si un film nu tocmai clasic. Sunt convinsa ca marea majoritate ati citit cartea, dar daca vreti sa retraiti momentele, sau daca vreti sa va incantati vizual cu niste costume de o splendoare absoluta si cu niste bijuterii cum n-ati mai vazut vreodata, vi-l recomand.

Eu sunt o fana a romanelor clasice de dragoste, dar si mai mult imi plac rochiile si accesoriile din aceste carti…Se pare ca nu prea au fost respectate costumele din anii 1800, dar daca rezultatul este asta, eu sunt foarte incantata! Cred ca a fost prima data in viata mea cand mi-am dorit sa fiu actrita, pentru a putea purta acele rochii si acele coliere…

Am citit mult despre film si se pare ca se asteapta sa ia ceva Oscaruri, insa eu cred ca unul sigur va fi pentru costume, cel putin pentru acea rochie neagra de bal…

rochie neagra rochie

backdress

Cat despre bijuterii, credeam ca sunt Bulgari, dar iata ca nu, sunt Chanel de epoca autentice. Pe langa ale Annei, mi-au placut cele ale celor 3 contese de la serata lui Betsy (aveti o poza mai jos). Oricum in scena aceea probabil regizorul a vrut sa arate bogatie si vanitate si mai toate cadrele au fost pe tot felul de contese si bijuteriile lor. Sa va uitati atent, eu ma simteam ca la o prezentare de moda.

biju biju2   Still from Anna Karenina

Sa va spun si despre film? Abordarea decorului ca o scena de teatru mie nu mi-aplacut, insa daca ar fi facut film clasic probabil ca ar fi durat vreo 4ore cel putin. Un alt minus ar fi ca Jude Law joaca rolul sotului batran si puritan:(

Leave a Reply

