Idei de cadouri – vin de colectie

23 Dec

Este ultima postare cu cadouri pe anul asta ca deja mai e putin si vine Craciunul. Intarziatii sa speram ca au timp sa se si intereseze dinainte de cadouri dragute, daca nu, asta e! Zambiti si voi, multumiti pentru cadouri si dati-le cuiva care le apreciaza:) Nu, nu spun din experienta! Eu primesc cash deoarece nu pot sa ma prefac fericita:)))

Dar hai sa trecem la ultimul cadou…am zis sa fie unul unisex si chiar pentru cupluri, dar ceva deosebit!  Pentru asta am ales un vin vechi, si nu oricare, ci unul romanesc. Vedeti ce forma are sticla? Ehe, parca ne amintim asa usor de sticlele de pe vremea comunismului.

Am gasit un site intresant cu vinuri si accesorii, si bineinteles ca mi-am ales un vin dintr-un an mai special….Astfel puteti proceda si voi in functie de ce vreti sa exprimati. Ar fi cred si mai marfa daca ati putea sa personalizati eticheta….si idei sunt multe, tine doar de imaginatia fiecaruia.

feteasca-alba--tarnave--1985-in-cutie-lemn-feteasca85tarnave-a3a6

Si ca sa inchei, in toate postarile de Craciun, am incercat sa arat ca se pot face cadouri superbe cu orice buget si pentru oricine. Ideea e ca trebuie sa incercati sa cunoasteti persoana respectiva, sa rezistati tentatiei de a cumpara ce va place voua  (pentru ca nu-i asa? Deseori ce ne dormim noi pare sa fie super cadou, iar ce isi doresc ceilalti niste porcarii) sa alocati ceva timp pentru cautarea cadoului, si sa nu uitati sa il si prezentati intr-un ambalaj frmos.

Greu, dar cateodata merita in ziua de Craciun. Daca nu si nu, atunci puteti sa apelati la mine:) Am ceva experienta cu toata nebunia cadourilor!

Leave a Reply

