Idei de cadouri – husa de telefon

20 Dec

Asta e unul dintre cadourile pe care eu nu l-as face niciodata, sau daca l-as face ar fi pentru ca mi s-a cerut expres o husa pentru telefon. Prin urmare eu il iau in calcul ca fiind un cadou pentru barbati, mai ales ca este atat de greu sa gasesti ceva pentru ei!!!

Si cand ii auzi se mai si vaita ca nu stiu ce sa cumpere femeilor, iar 90% din magazinele de la mall sunt pline cu cadouri pentru femei! Gata facute, impachetate, colorate, cu fundita pusa, numai sa le cumpere…pfuuu

In fine, pentru ca astazi eram pe ultima suta de metri de shopping si chiar nu gaseam nimic pana in 50 de ron pentru un barbat, sotul meu zice foarte relaxat: pai ia si tu o cana, o husa pentru telefon….

Si asta a fost, ideea perfecta pentur un cadou cool, dar totusi util si ieftin!

Mai nasol e ca trebuie sa stii exact ce tip de telefon are persoana respectiva, ca altfel cica nu prea se potriveste. Dar na, cum in ziua de azi toata lumea are iphone…e destul de usor:)

toc-flap-cellularline-britgalaxys3-uk-pentru-samsung-s3-i9300-290 1021-green husa-muvit-mubkc0485-zebra-green-blue-pt-iphone4-4s1 husa-muvit-mubkc0592-igum-cover-light-blue-pentru-iphone5-1 husa-quiksilver-quikgrafcovip5b-glossy-white-pentru-iphone-5-186 img228897_14052012150929_0 img14689231082010111320

One Response to “Idei de cadouri – husa de telefon”

  1. gasparcristian3 3 April 2013 at 1:35 pm #

    Si eu am primit cadou de ziua mea o husa de silicon pentru telefonul meu plus folie pentru display, acum le folosesc si sunt foarte mandru de ele doarece imi protejeaza telefonulšŸ˜€

Leave a Reply

