Idei de cadouri – VOUCHER

19 Dec

bronze-453 Am vazut astazi la un coleg un cadou super tare. Stiti ca toata lumea corporate daca e sa primeasca ceva, atunci este vorba despre calendare, agende, pixuri, cosuri cu vin, pannetone si ciocolata. Ei bine, el a primit un cadou care mie una mi-a placut tare mult, si anume un voucher EMOVO Bronze.

Ce era de fapt? Era un voucher cu care isi putea achizitiona niste praline Leonidas sau inca unele super fitoase, sau cel mai tare o cina romantica in 2 la unul din restaurantele listate pe cupon. Si nu erau decat restaurante foarte interesante cu meniuri de 3 feluri, sampanie, tot tacamul.

Un voucher din asta costa 240 de lei, ne-am uitat pe site. Mi se pare ca este acceptabil daca vrei sa surprinzi persoana iubita sau daca vrei sa faci un cadou mai special parintilor. Stiu sigur ca ai mei nu au fost niciodata la un restaurant de lux de exemplu, dar nici eu:))

Pe voucher mai erau de asemenea si ofertele pentru Gold si Platinum si nu va spun ce pachete misto de 2nopti cazare, mese, excursie in Delta, acces la spa, si alte nebunii erau incluse. Bineinteles si preturile erau mai mari, insa chiar erau alese bine si cel putin pe hartie sunau foarte tare.

icietla

Leave a Reply

