Botine de iarna

9 Dec

boots2Titlul asta nu e foarte inspirational dar eficient. Eu recunosc ca sunt mare fana a cizmelor feminine, insa anul asta trendul este in alta directie, si anume botine, cizme scurte, chiar bocanci negri cu tinte, talpa groasa, toc gros.

Avantaje? Ar fi destule: sunt comode chiar si cele cu toc, sunt solide, asta spun gandindu-ma la iarna grea ce ne asteapta, si sunt cool! Sa recunoastem: tinte nu s-au mai purtat de pe vremea rockerilor, eu recunosc si apreciez tot ce e cat de cat nou si original in fashion.

boots10 boots1  boots3 boots4 boots5 boots8 boots9

FYI deja 70% din vizitatoarele Baneasa mall detin asa ceva alaturi de o geanta clasica neagra Chanel sau Prada. Nu pot spune ca imi place ca toata lumea sa fie imbracata/incaltata la fel, dar cu mici variatiuni, poti reusi sa ai o tinuta mai deosebita.

Vestea proasta pentru mine e ca la orice piesa mi-a placut si m-am uitat cu interes, depasea 500 ron. Am impresia ca astia au innebunit, nu alta:) Cred ca am vazut cizme si peste 1000 ron.

Ca o completare, o veste mai buna e ca s-a intors moda gentii simple mici, negre, asa numita “tote”, pe care o iubesc!

prada bag

Pana una alta asteptam cu drag reducerile si cadourile de Craciun:)))

One Response to “Botine de iarna”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Cizme Stradivarius « Beauty Republic - 30 December 2012

    […] interior si apoi forma putin mai barbateasca asa care aduce aminte de un bocanc. Am mai scris si aici despre revenirea acestei tendinte in moda din sezonul […]

Leave a Reply

